Zolang de units updates/ondersteuning krijgen werken ze probleemloos. Het is belangrijk te kiezen voor gerenommeerde Chinese merken waaronder bijvoorbeeld ATOTO. Hun klantenservice is erg goed en staat er ook bekend om snel te reageren en te helpen als er wat is.reiernumans schreef: ↑di 10 jun, 2025 14:43Ik bedoel dan radio’s die zelf op android draaien, zoals zo’n Atoto die Sa93Ve voorstelt of de systemen van AudioVolt. Ik gebruik meestal Pioneer units, bijv de SPH-DA77DAB. In mijn ervaring blijven die veel langer probleemloos werken dan een head-unit die op Android draait. In de praktijk vaak ook veel makkelijker in gebruik.
Voor een facelift 9-3 heb je juist veel meer opties dan pre-facelift, want je kunt in een facelift letterlijk elke 2DIN unit kwijt die je maar kunt wensen. Je moet alleen de juiste montagedelen hebben.
De Android units zijn juist makkelijk in gebruik, niet veel anders dan je telefoon. Dat maakt weinig verschil. Android auto werkt goed en snel.
Maar er is zat keuze in head units. Voor ieder wat wils en zoals Reier zegt alle 2-din past erin met de juiste onderdelen.