Overzicht specificaties speakers
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Overzicht specificaties speakers
Wederom dank voor de genuanceerde toelichting. De ontwikkeling staat ongetwijfeld niet stil en kan niet worden vergeleken met het premium systeem in een Tesla of een Harman Kardon in een nieuwe bmw.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T
9-3X 2009 2.0T
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Overzicht specificaties speakers
Het is een beetje wat fozwart zegt. Voor toen was het prima, maar Bose was ook toen een behoorlijke hype. Dat begon jaren eerder overigens met hun melkpak speakers medio jaren 90. Een niche product wat flink geld kostte en qua geluid waren de meningen verdeeld. Peperduur? Geen idee, maar Bose kennende zal het wat gekost hebben. Ik weet zeker dat er beter te krijgen was tegen een lagere prijs.J.vandermeulen schreef: ↑zo 16 nov, 2025 18:40Was het zo slecht dan? Het was destijds wel peperduur.
Slecht is het niet voor wat er in de Saab zit. Er komt prima muziek en geluid uit maar ik hoor en merk dat als ik de grenzen opzoek van wat het systeem aan kan ik bang ben dat het spul uit elkaar klapt. Ik heb het meest uitgebreide systeem van Bose. Het nadeel is dat er wel aftermarket speakers te krijgen zijn maar die hebben niet de speciale opzetringen die je in de deuren nodig hebt. Dat is een lastig probleem. Als ik dat zou kunnen krijgen ergens had ik de zaak er allang uit gehaald. Voor nu ben ik tevreden, maar ik weet dat beter kan. Ooit