Overzicht specificaties speakers

2002-2012
Gebruikersavatar
J.vandermeulen
Donateur
Donateur
Berichten: 3091
Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Overzicht specificaties speakers

Bericht door J.vandermeulen » zo 16 nov, 2025 22:03

Wederom dank voor de genuanceerde toelichting. De ontwikkeling staat ongetwijfeld niet stil en kan niet worden vergeleken met het premium systeem in een Tesla of een Harman Kardon in een nieuwe bmw.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T

Gebruikersavatar
Sa93Ve
Geregistreerd lid
Berichten: 1029
Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Overzicht specificaties speakers

Bericht door Sa93Ve » ma 17 nov, 2025 0:39

J.vandermeulen schreef:
zo 16 nov, 2025 18:40
Was het zo slecht dan? Het was destijds wel peperduur.
Het is een beetje wat fozwart zegt. Voor toen was het prima, maar Bose was ook toen een behoorlijke hype. Dat begon jaren eerder overigens met hun melkpak speakers medio jaren 90. Een niche product wat flink geld kostte en qua geluid waren de meningen verdeeld. Peperduur? Geen idee, maar Bose kennende zal het wat gekost hebben. Ik weet zeker dat er beter te krijgen was tegen een lagere prijs.

Slecht is het niet voor wat er in de Saab zit. Er komt prima muziek en geluid uit maar ik hoor en merk dat als ik de grenzen opzoek van wat het systeem aan kan ik bang ben dat het spul uit elkaar klapt. Ik heb het meest uitgebreide systeem van Bose. Het nadeel is dat er wel aftermarket speakers te krijgen zijn maar die hebben niet de speciale opzetringen die je in de deuren nodig hebt. Dat is een lastig probleem. Als ik dat zou kunnen krijgen ergens had ik de zaak er allang uit gehaald. Voor nu ben ik tevreden, maar ik weet dat beter kan. Ooit :D