Top & Flop (Wat vind je van je 9-3 SS of SE / SH?)
- Hatch
- Geregistreerd lid
- Berichten: 102
- Lid geworden op: za 11 feb, 2006 23:42
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Top & Flop (Wat vind je van je 9-3 SS of SE / SH?)
Wat vind je verrassend positief en wat ontstellend negatief aan 9-3 SS of SH ( Estate in Nederland,zeker? )?
Discussie aan de hand van top's & flop's graag niet in dit topic!! Zodat we een leuk overzicht krijgen van de 9-3 Sport Sedan & Sport Estate/Hatch
Autotype=
Bouwjaar=
Nieuw aangekocht (zelf eigenaar) (N), lease (L) of tweedehands (T) =
Top =
Flop =
Ik kan nog niets invullen: mijn SH komt pas einde april - begin mei.
Maar ik leer vast uit jullie top-en-flopaanmerkingen
EUHHH.... als je geen "flop" kunt bedenken, mag je ook enkel de "top" noteren... wat me voor een Saab de normaalste zaak van wereld lijkt
Hatch
Discussie aan de hand van top's & flop's graag niet in dit topic!! Zodat we een leuk overzicht krijgen van de 9-3 Sport Sedan & Sport Estate/Hatch
Autotype=
Bouwjaar=
Nieuw aangekocht (zelf eigenaar) (N), lease (L) of tweedehands (T) =
Top =
Flop =
Ik kan nog niets invullen: mijn SH komt pas einde april - begin mei.
Maar ik leer vast uit jullie top-en-flopaanmerkingen
EUHHH.... als je geen "flop" kunt bedenken, mag je ook enkel de "top" noteren... wat me voor een Saab de normaalste zaak van wereld lijkt
Hatch
Laatst gewijzigd door Hatch op zo 14 mei, 2006 0:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Nothing but Saab :-)
9-3 Sporthatch, Vector Sport, 1.9 TiD, MY06 (150 PK) (Nocturne blue)
9-5, 2.3 TS Aero MY01 (230 PK) (zilver metallic)
http://www.saabforum.nl/modules.php?set_albumName=Hatch&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php
9-3 Sporthatch, Vector Sport, 1.9 TiD, MY06 (150 PK) (Nocturne blue)
9-5, 2.3 TS Aero MY01 (230 PK) (zilver metallic)
http://www.saabforum.nl/modules.php?set_albumName=Hatch&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php
- N2024
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4359
- Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
- Regio: NL - Provincie Zeeland
- Contacteer:
9-3 Estate 2005 aut. Hirsch 195pk benzine Nieuw aangekocht.
Top:
Vermogen
Design is toch wel best onderscheidend t.o.v. de concurrentie
Erg stil
Sommige accessoires bevallen ook nogal goed: (Regensensor/parkassist/dimmende binnenspiegel)
Flop:
Barathea Bekleding is vlekgevoelig en kreukt nogal
Extra bodem in koffer met klep stelt niet veel voor qua gebruiksvoordeel
Veel kraakjes die toch wel irriteren. Omdat de auto verder stil is vallen de kraakjes erg op. Ik begin me er steeds meer aan te storen. Wat dat betreft beviel mijn vorige Saab beter.
Top:
Vermogen
Design is toch wel best onderscheidend t.o.v. de concurrentie
Erg stil
Sommige accessoires bevallen ook nogal goed: (Regensensor/parkassist/dimmende binnenspiegel)
Flop:
Barathea Bekleding is vlekgevoelig en kreukt nogal
Extra bodem in koffer met klep stelt niet veel voor qua gebruiksvoordeel
Veel kraakjes die toch wel irriteren. Omdat de auto verder stil is vallen de kraakjes erg op. Ik begin me er steeds meer aan te storen. Wat dat betreft beviel mijn vorige Saab beter.
Laatst gewijzigd door N2024 op vr 30 jun, 2006 18:54, 2 keer totaal gewijzigd.
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
- BinsBergen
- Geregistreerd lid
- Berichten: 59
- Lid geworden op: ma 16 jan, 2006 18:09
- Regio: - kies een regio
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 72
- Lid geworden op: za 05 feb, 2005 17:46
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
9-3 SS aero 2003. 120.000km
TOP:
-Wegligging
-Rem capaciteit
-Prestaties
-Puur rijplezier
-Vormgeving( Hoe dan ook blijft een van de mooiste wagens!)
-Brandstof verbruik met goed doorrijden 9,3:100km : Best normaal
-Zitpositie
-Zicht naar achteren tov van andere auto's.
-Stuur
-Bediening cruisecontrol: Snelheid met linker pink te bedienen.
-Ontwerp achterruit: Rijd zichzelf helemaal droog, plus in rap tempo ijs-vrij.
Flop:
-Kraakgevoelig
-Prijskwaliteit verhouding is helaas scheef.
Helaas heeft mijn auto al meerdere defecten gehad die eigenlijk niet zo snel zouden moeten op treden. Zeker na de garantie periode is dat zeer ongewensd. Prijsverschil audi-Saab is marginaal geworden.
-Houding Saab importeur nederland.
-Gebruik van mindere plastic/materialen( Plastic deurgrepen, materialen bij klokkenwerk. Voelt allemaal minder solide aan.
Het is natuurlijk geen gezicht als je een Saab van een paar jaar oud ziet rijden met van die mat-wituitgeslagen handgrepen. Geen reclame voor Saab.
-Snel roestvorming
-Airco ruikt zeer vaak in begin naar azijn.
Fillip
TOP:
-Wegligging
-Rem capaciteit
-Prestaties
-Puur rijplezier
-Vormgeving( Hoe dan ook blijft een van de mooiste wagens!)
-Brandstof verbruik met goed doorrijden 9,3:100km : Best normaal
-Zitpositie
-Zicht naar achteren tov van andere auto's.
-Stuur
-Bediening cruisecontrol: Snelheid met linker pink te bedienen.
-Ontwerp achterruit: Rijd zichzelf helemaal droog, plus in rap tempo ijs-vrij.
Flop:
-Kraakgevoelig
-Prijskwaliteit verhouding is helaas scheef.
Helaas heeft mijn auto al meerdere defecten gehad die eigenlijk niet zo snel zouden moeten op treden. Zeker na de garantie periode is dat zeer ongewensd. Prijsverschil audi-Saab is marginaal geworden.
-Houding Saab importeur nederland.
-Gebruik van mindere plastic/materialen( Plastic deurgrepen, materialen bij klokkenwerk. Voelt allemaal minder solide aan.
Het is natuurlijk geen gezicht als je een Saab van een paar jaar oud ziet rijden met van die mat-wituitgeslagen handgrepen. Geen reclame voor Saab.
-Snel roestvorming
-Airco ruikt zeer vaak in begin naar azijn.
Fillip
Laatst gewijzigd door fterhaar op do 27 apr, 2006 10:21, 2 keer totaal gewijzigd.
- shearwater
- In memoriam †
- Berichten: 5617
- Lid geworden op: zo 17 apr, 2005 22:17
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Autotype= 9-3 SE 1.9 tid 120 pk Linear + sportchassis
Bouwjaar= 2005
Nieuw aangekocht (zelf eigenaar) (N), lease (L) of tweedehands (T) = N
Top =
- Rijgedrag: sportchassis rijdt heerlijk, vooral op de snelweg. Stabilsatiestang zou nog een fractie stugger mogen. Niettemin aanrader
- Vind hem ook fijn sturen
- Motor: ondanks de 120 pk fijne motor, 280 nm doet een hoop.
- Design: dashboard ++, exterieur +++, stoelen ++
Flop =
- Kraakjes en piepjes bij koude, en nog wat rammeltjes.
- Audio kon beter: ES1-7.
- Barathea bekleding (vlekgevoelig), zijdelingse steun kon beter. Ik zou sportstoelen met een hoogwaardiger stoffen bekleding wensen.
- Beenruimte achterin is beperkt (soms een probleem)
- Achterruit slaat erg snel dicht bij regen
- Het ontbreken van een makkelijke tipschakeling voor de achterruitwisser
Het flopgehalte is overigens betrekkelijk en doet me niet naar een andere auto verlangen.
Shearwater
Bouwjaar= 2005
Nieuw aangekocht (zelf eigenaar) (N), lease (L) of tweedehands (T) = N
Top =
- Rijgedrag: sportchassis rijdt heerlijk, vooral op de snelweg. Stabilsatiestang zou nog een fractie stugger mogen. Niettemin aanrader
- Vind hem ook fijn sturen
- Motor: ondanks de 120 pk fijne motor, 280 nm doet een hoop.
- Design: dashboard ++, exterieur +++, stoelen ++
Flop =
- Kraakjes en piepjes bij koude, en nog wat rammeltjes.
- Audio kon beter: ES1-7.
- Barathea bekleding (vlekgevoelig), zijdelingse steun kon beter. Ik zou sportstoelen met een hoogwaardiger stoffen bekleding wensen.
- Beenruimte achterin is beperkt (soms een probleem)
- Achterruit slaat erg snel dicht bij regen
- Het ontbreken van een makkelijke tipschakeling voor de achterruitwisser
Het flopgehalte is overigens betrekkelijk en doet me niet naar een andere auto verlangen.
Shearwater
Laatst gewijzigd door shearwater op wo 15 mar, 2006 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 59
- Lid geworden op: vr 17 mar, 2006 19:07
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Autotype= SS 1.8 i Liniair
Bouwjaar= 2004
Nieuw aangekocht (zelf eigenaar) (N), lease (L) of tweedehands (T) = N
Top = Zeer mooi lijn, toffe wagen (ook ondanks de non-turbomotor). Helemaal niet lui hoor!!! Goede zithouding en sportief dashbord.
Flop = eigenlijk geen...behalve misschien het gekraak aan de ophanging bij koude auto (éérste 5 minuten). Waar blijft die lente verdorie...
Bouwjaar= 2004
Nieuw aangekocht (zelf eigenaar) (N), lease (L) of tweedehands (T) = N
Top = Zeer mooi lijn, toffe wagen (ook ondanks de non-turbomotor). Helemaal niet lui hoor!!! Goede zithouding en sportief dashbord.
Flop = eigenlijk geen...behalve misschien het gekraak aan de ophanging bij koude auto (éérste 5 minuten). Waar blijft die lente verdorie...
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 10
- Lid geworden op: ma 24 okt, 2005 22:32
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Autotype= 93 SportHatch Vector 1.9 TiD 120pk
Bouwjaar= 2006
Lease
Top =
- Looks & ergonomie
- rijgedrag (na een Landrover, niet moeilijk)
- Motor
- Zetels (vector sport/leder)
- Dealer is ok (Beherman Antwerpen)
Flop =
- verbruik nog aan de hoge kant (maar wagen is nog maar een week oud, zal wel beteren neem ik aan)
Hoor veel gejammer over de kwaliteit/prijs verhouding. Ik vind die dus super. Als ik kijk wat je bij BMW/Volvo/Audi krijgt...
Misschien is de basis linear versie aan de dure kant ( hoewel 19.990€, is bijna de prijs van een golf...), maar wat hogerop is z'n prijs niet te kloppen.
Dit is m'n eerste saab, en ben echt super tevreden, hopelijk blijft het zo.
Lansen
Bouwjaar= 2006
Lease
Top =
- Looks & ergonomie
- rijgedrag (na een Landrover, niet moeilijk)
- Motor
- Zetels (vector sport/leder)
- Dealer is ok (Beherman Antwerpen)
Flop =
- verbruik nog aan de hoge kant (maar wagen is nog maar een week oud, zal wel beteren neem ik aan)
Hoor veel gejammer over de kwaliteit/prijs verhouding. Ik vind die dus super. Als ik kijk wat je bij BMW/Volvo/Audi krijgt...
Misschien is de basis linear versie aan de dure kant ( hoewel 19.990€, is bijna de prijs van een golf...), maar wat hogerop is z'n prijs niet te kloppen.
Dit is m'n eerste saab, en ben echt super tevreden, hopelijk blijft het zo.
Lansen
- shearwater
- In memoriam †
- Berichten: 5617
- Lid geworden op: zo 17 apr, 2005 22:17
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Deze zorg (zelfde motor, zelfde auto) had ik ook, maar mijn verbruik na 23K kms, is nu teruggelopen van 7+ / 100 km naar 6.2 / 100km (lange termijn gemiddelde) met ca. 50/50 snelweg/prov. wegen+stadsverkeer. Airco uit scheelt ook substantieel is mijn indruk. Deze heb ik weinig aan, maar van de zomer waarschijnlijk wel weer.lansenwalraet schreef: Flop =
- verbruik nog aan de hoge kant (maar wagen is nog maar een week oud, zal wel beteren neem ik aan)
Shearwater
- N2024
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4359
- Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
- Regio: NL - Provincie Zeeland
- Contacteer:
Mijn auto heeft nu 7500 km gereden en het verbruik is iets gezakt. Mijn gebruik is teruggelopen naar 10.2l / 100km. In het begin zat ik aanzienlijk hoger.
Laatst gewijzigd door N2024 op do 06 apr, 2006 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 9
- Lid geworden op: vr 11 nov, 2005 16:46
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Autotype= 9-3 SH 1.9 tid 175 pk Vector + spec. sportonderstel + sportuitlaat
Bouwjaar= 2006
lease (L)
Top =
- Goede wegligging, helemaal met de extra verlaging die ik heb.
- Besturing heel prettig. Ook stuur ligt erg fijn in de hand
- Geweldige motor: 370 Nm is echt een beest op de weg.
- Design: exterieur super
- Zelfs de diesel vind ik nog behoorlijk stil
Flop =
- design aan binnenkant vind ik niet in verhouding staan met de buitenkant. BInnenkant vind ik echt oudbollig. Was daarom bijna bij Audi bleven. Alleen dat plastic in het dashboard al: waarom dat niet ietsje luxer uitgevoerd?
- Audio is wel goed, maar voor de prijs die je betaalt had ik meer verwacht (13 speakers, 300 Watt)
- Mijn sportstoelen hadden nog wat steviger gemogen.
- Cruisecontrol: onhandig in de bediening.
- Ik krijg m'n sleutel er soms niet uit: moet ik weer opnieuw starten en dan kan ik de motor wel afzetten en de sleutel er uit halen.
Al met al geniet ik nog steeds van m'n auto.
Shower
Bouwjaar= 2006
lease (L)
Top =
- Goede wegligging, helemaal met de extra verlaging die ik heb.
- Besturing heel prettig. Ook stuur ligt erg fijn in de hand
- Geweldige motor: 370 Nm is echt een beest op de weg.
- Design: exterieur super
- Zelfs de diesel vind ik nog behoorlijk stil
Flop =
- design aan binnenkant vind ik niet in verhouding staan met de buitenkant. BInnenkant vind ik echt oudbollig. Was daarom bijna bij Audi bleven. Alleen dat plastic in het dashboard al: waarom dat niet ietsje luxer uitgevoerd?
- Audio is wel goed, maar voor de prijs die je betaalt had ik meer verwacht (13 speakers, 300 Watt)
- Mijn sportstoelen hadden nog wat steviger gemogen.
- Cruisecontrol: onhandig in de bediening.
- Ik krijg m'n sleutel er soms niet uit: moet ik weer opnieuw starten en dan kan ik de motor wel afzetten en de sleutel er uit halen.
Al met al geniet ik nog steeds van m'n auto.
Shower
- Tenfour
- Moderator + Donateur
- Berichten: 9352
- Lid geworden op: do 04 mei, 2006 22:25
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Autotype = Saab 9-3 SS Aero 2.8 V6 Turbo (USA versie) jet-black metallic, parchment leder interieur, 6-speed manual, Garmin Nüvi 660 Nav.
Bouwjaar = december 2005
Nieuw aangekocht (zelf eigenaar)
Top = Rijgedrag, V6 geluid, verbruik (9,1L/100km gemiddeld), onderhoud Aero velgen, lederen zittingen, MP3 aansluiting, auto-dim stand van binnenspiegel, uitstraling auto!
Flop = Pinch instelling elec ramen voor, ruitenwisser AUTO stand, beenruimte achter, niet uit te schakelen dimlichten Xenon, geen oliemeter.
Bouwjaar = december 2005
Nieuw aangekocht (zelf eigenaar)
Top = Rijgedrag, V6 geluid, verbruik (9,1L/100km gemiddeld), onderhoud Aero velgen, lederen zittingen, MP3 aansluiting, auto-dim stand van binnenspiegel, uitstraling auto!
Flop = Pinch instelling elec ramen voor, ruitenwisser AUTO stand, beenruimte achter, niet uit te schakelen dimlichten Xenon, geen oliemeter.
Laatst gewijzigd door Tenfour op zo 13 apr, 2008 0:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu: '63 96 Sport, '66 96 MC850, '93 900 T16, '06 9⁵ Aero, '08 9³ 2.8T V6 Aero caab
Ex: '06 9³ 2.8T V6 Aero,'05 9³ Aero caab,'02 9⁵ Aero,'01 9³ Aero caab,'99 9³ Viggen,3x'97 9k Anni,'94 900 T16,3x'93 900i,'91 900 Aero, 3x'89 900 T16 caab,2x'86 900 T16S Aero,'79 96v4,'74 95v4,'70 96v4,'65 96,'56 93A
Ex: '06 9³ 2.8T V6 Aero,'05 9³ Aero caab,'02 9⁵ Aero,'01 9³ Aero caab,'99 9³ Viggen,3x'97 9k Anni,'94 900 T16,3x'93 900i,'91 900 Aero, 3x'89 900 T16 caab,2x'86 900 T16S Aero,'79 96v4,'74 95v4,'70 96v4,'65 96,'56 93A
- Psychotic
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: di 23 nov, 2004 10:54
- Regio: NL - Provincie Utrecht
93 SS 1.8t Linear bj 2003 tweedehands gekocht
Top:
- stille auto
- goede wegligging wellicht ook door ESP (stuk beter dan mijn 93 uit 2000)
- rijdt en schakelt soepel
- the looks van de auto
- parkassist erg handig
Flop:
- 1.8t vind ik traag, merk geen turbo effect.
- audio es-1.4 stelt helemaal niet voor, zelfs geen cd-speler
- als je goed kijkt, toch wel wat plasticachtig aan de binnenkant.
Heb hem net 1,5 week maar ben toch wel tevreden met deze prachtige auto. Saab had alleen de 'oude' motor moeten houden want die was toch wel een poepie anders, sneller, sterker en vooral beter te tunen De 1.8t is errug traag t.o.v. van de getunde 93 die ik ervoor had, dit is echt wennen. Zelf ongetuned gaf mijn oude 93 nog 'a kick in the back' iets wat ik deze helemaal niet terug vind. Motor van de 93 SS heeft heel ander karakter en is mijns inziens niet vooruit te branden. Zal binnenkort toch weer naar Stage1 van Maptun moeten nemen.
b.t.w. avatar moet nog aangepast worden
Top:
- stille auto
- goede wegligging wellicht ook door ESP (stuk beter dan mijn 93 uit 2000)
- rijdt en schakelt soepel
- the looks van de auto
- parkassist erg handig
Flop:
- 1.8t vind ik traag, merk geen turbo effect.
- audio es-1.4 stelt helemaal niet voor, zelfs geen cd-speler
- als je goed kijkt, toch wel wat plasticachtig aan de binnenkant.
Heb hem net 1,5 week maar ben toch wel tevreden met deze prachtige auto. Saab had alleen de 'oude' motor moeten houden want die was toch wel een poepie anders, sneller, sterker en vooral beter te tunen De 1.8t is errug traag t.o.v. van de getunde 93 die ik ervoor had, dit is echt wennen. Zelf ongetuned gaf mijn oude 93 nog 'a kick in the back' iets wat ik deze helemaal niet terug vind. Motor van de 93 SS heeft heel ander karakter en is mijns inziens niet vooruit te branden. Zal binnenkort toch weer naar Stage1 van Maptun moeten nemen.
b.t.w. avatar moet nog aangepast worden
9-3 Viggen 1999 rhd cabrio Monte Carlo yello, origineel 225pk, 350Nm (gestald)
voorheen;
9-3 Viggen 1999 rhd coupé lightning blue, 265pk, 420Nm, getuned in vele opzichten
9-3 SS 1.8t 2003 laserred, G3 tuned: 200pk
9-3 2.0t 2000 lhd ambassy blue, G3 tuned: 235pk
voorheen;
9-3 Viggen 1999 rhd coupé lightning blue, 265pk, 420Nm, getuned in vele opzichten
9-3 SS 1.8t 2003 laserred, G3 tuned: 200pk
9-3 2.0t 2000 lhd ambassy blue, G3 tuned: 235pk
- rode ridder
- Geregistreerd lid
- Berichten: 164
- Lid geworden op: ma 13 jun, 2005 10:56
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
top flop
ben net 1 week eigenaar van een 93 SE 1.8t hirsch (195pk) vector
top:
-styling exterieur/interieur (optionele lederen dash en alu strip)
-ruimte (voor de benen)
-wegligging (sportchassis)
-comfortabel (vollederen sportstoelen)
flop:
-kleine tank/beperkte actie-radius
-aansluiting aux (plaats en feit dat het een "vrouwtje" ipv "mannetje" is)
-SPA niet in volume te regelen
wennen na een 93 SH 2.0T (205 pk)
-raambediening nu bij portier bestuurder ipv midden-console
-het doortrekken vanuit 100 "4" richting 140+ / nu nauwelijks haalbaar.
top:
-styling exterieur/interieur (optionele lederen dash en alu strip)
-ruimte (voor de benen)
-wegligging (sportchassis)
-comfortabel (vollederen sportstoelen)
flop:
-kleine tank/beperkte actie-radius
-aansluiting aux (plaats en feit dat het een "vrouwtje" ipv "mannetje" is)
-SPA niet in volume te regelen
wennen na een 93 SH 2.0T (205 pk)
-raambediening nu bij portier bestuurder ipv midden-console
-het doortrekken vanuit 100 "4" richting 140+ / nu nauwelijks haalbaar.
93 vector estate 1.8t hirsch (2006-)
93 5-deurs hatch 2.0T(2002-2006)
93 5-deurs hatch 2.0T(2002-2006)
- N2024
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4359
- Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
- Regio: NL - Provincie Zeeland
- Contacteer:
Re: top flop
[]
Bijna iedereen klaagt er over dat de tank zo klein is. Als ik naar een klant moet ga ik vaak tanken als ik wegga en als ik terugkom moet ik weer omdat hij leeg is. Ik haal zo`n 450 km uit 1 tank als ik tenminste op de snelweg rijd, anders is het sneller leeg. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet tot de laatste druppel leeg rijd. Is het een optie om een extra tank in te bouwen of kan dat technisch niet? Domme vraag misschien?
Bijna iedereen klaagt er over dat de tank zo klein is. Als ik naar een klant moet ga ik vaak tanken als ik wegga en als ik terugkom moet ik weer omdat hij leeg is. Ik haal zo`n 450 km uit 1 tank als ik tenminste op de snelweg rijd, anders is het sneller leeg. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet tot de laatste druppel leeg rijd. Is het een optie om een extra tank in te bouwen of kan dat technisch niet? Domme vraag misschien?
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 277
- Lid geworden op: za 15 okt, 2005 15:30
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
450 km uit 1 tank
Ik denk dat als ik mijn best doe, ik het dubbele kan halen.
Ik haal nu ongeveer rond de 750 km uit 1 tank (diesel).
Ik denk dat als ik mijn best doe, ik het dubbele kan halen.
Ik haal nu ongeveer rond de 750 km uit 1 tank (diesel).
[url=http://zooi.oostindie.com/uploaded/gallery/index.php?Gallery=/Saab]Saab 9-3 Sport Estate 1.9 TiD Business[/url] | [url=http://www.kleertjesgigant.nl]KleertjesGigant[/url]