Nieuwe dakantenne van 95 op 93 sport combi 2006
-
dieszel
- Geregistreerd lid
Re: Nieuwe dakantenne van 95 op 93 sport combi 2006
Ziet er goed uit.
Model is mooier en ook het hoogglans zwart staat beter, ik heb er ook nog nooit een seconde spijt van gehad!
Model is mooier en ook het hoogglans zwart staat beter, ik heb er ook nog nooit een seconde spijt van gehad!
-
jakkoo
- Donateur

Het ziet er mooi uit. Jammer dat die dingen zo idioot duur zijn, zeker de originele.
Die van mij was ook totaal verbrokkeld. Ik heb de zaak afgeplakt er en er een aantal lagen plastidip overheen gespoten. Ziet er nu weer redelijk uit, maar het is nog wel te zien. Ik vind het best zo.
Die van mij was ook totaal verbrokkeld. Ik heb de zaak afgeplakt er en er een aantal lagen plastidip overheen gespoten. Ziet er nu weer redelijk uit, maar het is nog wel te zien. Ik vind het best zo.
-
dieszel
- Geregistreerd lid
De antenne van de 9-5 ng is goedkoper als die van de 9-3!
-
ico9-3
- Donateur (4x)

hoi, vraagje heb je ook een foto (of iemand anders) van die dakantenne, maar vanafop een afstand. ik zou het graag eens zien in verhouding met de hele daklijn van de auto... alvast bedankt!
-
ico9-3
- Donateur (4x)

en aanvullend. ik heb er een parrot mki 9000 in mijn auto zitten, die aangesloten zit op de tel1 module van de radio. Betekent dat dat ik een antenne nodig heb met een telefoon aansluiting? of maakt dat niet uit en kan ik ook een nemen met telefoon en navi en enkel de telefoon aansluiten? Of nog, zit de tel1 wel op die antenne? of gaat alles via de gsm zelf?
-
Daimster
- Donateur (2x)

zal zo even foto plaatsen.
Naar wat ik had begrepen is de antenne met 1 aansluiting voldoende. Degene met twee aansluitingen was/ is voor navigatie.
Naar wat ik had begrepen is de antenne met 1 aansluiting voldoende. Degene met twee aansluitingen was/ is voor navigatie.
-
Daimster
- Donateur (2x)

Ik denk dat je zo wel een aardig beeld heb?!
-
johnb52
- Donateur (7x)

Nou wil ik er ook een 
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Daar wil ik ook graag in investeren want die van mij zit ook vol putjes en stoort me enorm.
Is dit makkelijk zelf te doen want ik vermoed dat de dakhemel los moet.
Bestaat deze ook voor navigatie of enkel telefoon.
Mooie estate trouwens
Is dit makkelijk zelf te doen want ik vermoed dat de dakhemel los moet.
Bestaat deze ook voor navigatie of enkel telefoon.
Mooie estate trouwens
-
reteip
- Geregistreerd lid
hallo,
Kan het zeker aan bevelen, heb mijn haaievin op mn 9-5 estate ook vervangen voor zo'n exemplaar.
Knapt er van op .
Dakhemel idd een beetje loshalen , blokje oid ertussen en oude haaievin demonteren
en dremelen maar .
Kijk eens bij forum 9-5, suc6
Kan het zeker aan bevelen, heb mijn haaievin op mn 9-5 estate ook vervangen voor zo'n exemplaar.
Knapt er van op .
Dakhemel idd een beetje loshalen , blokje oid ertussen en oude haaievin demonteren
en dremelen maar .
Kijk eens bij forum 9-5, suc6
-
ico9-3
- Donateur (4x)

dank je, ziet er inderdaad netjes uit.
@jonas, bij neobrothers kun je drie varianten kopen: dummy, voor telefoon en een voor telefoon/en navi. ze hebben ze ook al in kleur, maar niet van elke variant alle kleuren...
@jonas, bij neobrothers kun je drie varianten kopen: dummy, voor telefoon en een voor telefoon/en navi. ze hebben ze ook al in kleur, maar niet van elke variant alle kleuren...
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Zou een hoogglans zwart willen hebben.
Die met nav heb ik ook gezien maar dat is met geel stekkertje ipv blauw dus k vrees dat het niet gaat passen.
Die met nav heb ik ook gezien maar dat is met geel stekkertje ipv blauw dus k vrees dat het niet gaat passen.