Dat heb je met benzine hé. Ook heb ik "het nieuwe rijden" nog niet zo begrepen... Als ik vaker snelweg zou rijden zou de tank volgens mij wel wat voller blijven, maar dat is nou eenmaal niet zo. Het kan vast nog wel erger, een Hummer bijvoorbeeld? Toevallig gisteren heen en weer gereden tussen Arnemuiden en Veenendaal. Niet harder gereden als 125km, het zuinigheidsrecord staat nu op 10.2l per 100km.Koffie schreef:450 km uit 1 tank![]()
Ik denk dat als ik mijn best doe, ik het dubbele kan halen.
Ik haal nu ongeveer rond de 750 km uit 1 tank (diesel).
Top & Flop (Wat vind je van je 9-3 SS of SE / SH?)
-
N2024
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
N2024
- Geregistreerd lid
-
Koffie
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †
-
Koffie
- Geregistreerd lid
-
fterhaar
- Geregistreerd lid
-
Koffie
- Geregistreerd lid
-
Illu
- Geregistreerd lid
een goeie ruitensproeiervloeistof doet echt wel wonderen met die vliegen in de zomerfterhaar schreef:Mr Koffie
Ik herken ook een ding van je foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALTIJD SMERIGE VOORRUIT MET STREPEN EN DERGELIJKE.
Nieuwe ruitenwissers helpt niks.
Zelfs de opel corsa van mijn vriendin heeft schonere ruit!
-
fterhaar
- Geregistreerd lid
-
N2024
- Geregistreerd lid
Gisteren stond ik te tanken op den Ruygen Hoek, stond er opeens een andere 9-3 estate achter me. Leek erg veel op die van Shearwater, maar het kenteken klopte niet. Even praatje gemaakt. Bleek dat het de auto van zijn vrouw was. Hijzelf reed een V70. Deze meneer vond de 9-3 behoorlijk sportiever en fijner als zijn V*lv*, alleen een beetje krapper. Hij vond het een super auto. Deze meneer woonde in het gooi, wie weet wel een SF-er (denk ik niet omdat hij zelf V70 rijdt). Ik wilde het toch even melden... O ja. Het was een zwarte 1.8t.
-
Koffie
- Geregistreerd lid
-
N2024
- Geregistreerd lid
[]
Zo had ik het nog niet bekeken. Maar zowel Shearwater en ik waren de allereerste 9-3 estate rijders van Nederland...
Gisteren Arnemuiden - Buitenveldert en terug gereden. Gelijk weer een persoonlijk zuinigheids record gemaakt. Sid gaf op zijn zuinigst aan 9.5l per 100km. Op de terugweg nogal lang in de file gestaan op de A4, zodoende staat de SID weer op 9.7. Is nog steeds erg zuinig natuurlijk vergeleken met toen ik de auto net had (19.3l).
Zo had ik het nog niet bekeken. Maar zowel Shearwater en ik waren de allereerste 9-3 estate rijders van Nederland...
Gisteren Arnemuiden - Buitenveldert en terug gereden. Gelijk weer een persoonlijk zuinigheids record gemaakt. Sid gaf op zijn zuinigst aan 9.5l per 100km. Op de terugweg nogal lang in de file gestaan op de A4, zodoende staat de SID weer op 9.7. Is nog steeds erg zuinig natuurlijk vergeleken met toen ik de auto net had (19.3l).
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †