Hoi allen,
Als iemand weet waar ik een setje LED lampen kan kopen, type H3 mistlampen zijn het. Liefst met een 6000K als kleur.
Dit voor de Saab 9-3 2003-2006
H3 LED mistlampen vooraan
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: H3 LED mistlampen vooraan
Zonder j en zonder spatie 
Ik heb voor de mistlampen geen lampjes in mijn assortiment. Molorean is al bij mij geweest voor dim/groot/stadslicht en programmeren.
Als je op Google intikt 'h3 led' krijg je ontelbaar veel opties. 6000k is de 'standaard' kleur voor LED lampen. Als je twijfelt of lichtbeeld wel OK blijft enzo zou ik bij gerenommeerde merken blijven (Philips, Osram).
Ik heb voor de mistlampen geen lampjes in mijn assortiment. Molorean is al bij mij geweest voor dim/groot/stadslicht en programmeren.
Als je op Google intikt 'h3 led' krijg je ontelbaar veel opties. 6000k is de 'standaard' kleur voor LED lampen. Als je twijfelt of lichtbeeld wel OK blijft enzo zou ik bij gerenommeerde merken blijven (Philips, Osram).
-
J.vandermeulen
- Donateur

Zorrie, is inmiddels aangepast.
-
molorean
- Donateur (3x)

Yes, langsgeweest en nog steeds zeer tevreden!reiernumans schreef: ↑za 02 mei, 2026 17:07Zonder j en zonder spatie
Auto ziet er veel moderner uit en de lichtopbrengst is fenomenaal!
Ok dan zoek ik op H3 LED mistlamp van Osram en Philips.
Hopelijk is het 6000K.