Weet iemand waar deze stekker voor dient.
Zit geen aansluiting waar deze in kan.
Onder de bestuurderstoel zit deze niet.
Nico

De stoel van de 9-3 is nooit uitgerust met een massagefunctie die mee gaat op de muziek. Ik vermoed dat je gevoel je bedriegt.klaasj schreef: ↑vr 10 jan, 2025 18:21Mijn gevoel zegt mij dat dit van audio is.
Dat zit in het gordelsysteem zelf.LarsJanse schreef: ↑vr 10 jan, 2025 19:19Enige wat ik nu kan bedenken wat de passagiersstoel wel heeft en bestuurdersstoel niet is de druksensor of r iemand in zit ivm alarm op niet dragen van gordel?

in mijn reactie die ik gaf over audio wist ik nog niet dat beide stekkers uit de stoel komen. Sorry dat ik soms domme antwoorden geef niet gehinderd door kennisfozwart schreef: ↑za 11 jan, 2025 13:32De stoel van de 9-3 is nooit uitgerust met een massagefunctie die mee gaat op de muziek. Ik vermoed dat je gevoel je bedriegt.

De passagiersstoel heeft een eigen druksensor zodat de auto “weet” of er iemand in zit. De bestuurdersstoel zit altijd iemand tijdens het rijden dus dat alarm zit alleen in het gordelsysteemSa93Ve schreef: ↑za 11 jan, 2025 17:18Dat zit in het gordelsysteem zelf.

Klaasj Je probeert in ieder geval mee te denken en dat wordt altijd op prijs gesteld.klaasj schreef: ↑za 11 jan, 2025 18:54in mijn reactie die ik gaf over audio wist ik nog niet dat beide stekkers uit de stoel komen. Sorry dat ik soms domme antwoorden geef niet gehinderd door kennis