Ervaringen 1.8i met GFI lpg-installatie
-
MichielZ
- Geregistreerd lid
Ervaringen 1.8i met GFI lpg-installatie
Wij zoeken voor tijdelijk gebruik een tweede auto en nu heb ik een nette saab 9-3 1.8i met een GFI lpg-g3 installatie gezien. Alleen zegt dit type installatie mij niks en kan er ook weinig over vinden. Is iemand hiermee bekend en weet iemand of dit een goede combinatie is met dit type motor? Wij rijden nu een 1.8T met Prins VSI en dat voldoet prima.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Ervaringen 1.8i met GFI lpg-installatie
De knop ziet er hetzelfde uit als die van BRC, met alleen een ander logo. Heb het weleens eerder gezien, maar geen opvallende/uitgesproken ervaringen mee.
Ik zou je overigens altijd aanraden een 9-3 met turbomotor uit te zoeken. Rijdt veel fijner.
Ik zou je overigens altijd aanraden een 9-3 met turbomotor uit te zoeken. Rijdt veel fijner.
-
MichielZ
- Geregistreerd lid
Proefrit gemaakt maar rijdt inderdaad minder soepel dan onze Saab 9-3 1.8T. LPG werkte overigens prima. Heb inmiddels begrepen dat dat wel goed samen gaat met de 1.8i. Het is 'm uiteindelijk niet geworden. We zoeken nog even verder naar een tweede auto. Dank voor de reactie.
-
jgvdv
- Donateur

heb deze auto ook gezien (nee geen interesse) geloof dat er nog een nieuwe koppeling in komt deze slipte met de laatste proefit.