Het is echt een aanrader voor saab fanaten. Je koopt een 9-3 viggen coupe, je kies de kleur, carbon motordeksel en spoiler en dan maar stickeren. En niet vergeten van hem zeer zwaar te tunen
Forza motorsport
-
SirKwietje
- Geregistreerd lid
Forza motorsport
Heeft iemand dit spel gespeelt op Xbox?
Het is echt een aanrader voor saab fanaten. Je koopt een 9-3 viggen coupe, je kies de kleur, carbon motordeksel en spoiler en dan maar stickeren. En niet vergeten van hem zeer zwaar te tunen
Het is echt een aanrader voor saab fanaten. Je koopt een 9-3 viggen coupe, je kies de kleur, carbon motordeksel en spoiler en dan maar stickeren. En niet vergeten van hem zeer zwaar te tunen
-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid
Re: Forza motorsport
Ja, zeer goed!
Sportuitlaat eronder, dikke vette turbo erop..
Beste racespel sinds tijden!
Sportuitlaat eronder, dikke vette turbo erop..
Beste racespel sinds tijden!
-
Hanm
- Lid van verdienste
Re: Forza motorsport
Inderdaad en geweldig spel! vooral ook het rijden op de Nordschleife is bijzonder leuk (en leerzaam hoop ik
)
-
SirKwietje
- Geregistreerd lid
Re: Forza motorsport
Oeps
Heb al een paar keren de mooie verf van mijn viggen aan de muren uitgedeeld 
-
Niels
- Geregistreerd lid
Re: Forza motorsport
Leuker dan in Gotham Racing 2?Hanm schreef:Inderdaad en geweldig spel! vooral ook het rijden op de Nordschleife is bijzonder leuk (en leerzaam hoop ik)