Forza motorsport

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SirKwietje
Geregistreerd lid

Forza motorsport

Bericht door SirKwietje » za 18 jun, 2005 16:59

Heeft iemand dit spel gespeelt op Xbox?
Het is echt een aanrader voor saab fanaten. Je koopt een 9-3 viggen coupe, je kies de kleur, carbon motordeksel en spoiler en dan maar stickeren. En niet vergeten van hem zeer zwaar te tunen :twisted:

Gebruikersavatar
Pearl Aero
Geregistreerd lid

Re: Forza motorsport

Bericht door Pearl Aero » za 18 jun, 2005 18:13

Ja, zeer goed!

Sportuitlaat eronder, dikke vette turbo erop..

Beste racespel sinds tijden!

Gebruikersavatar
Hanm
Lid van verdienste

Re: Forza motorsport

Bericht door Hanm » di 21 jun, 2005 10:29

Inderdaad en geweldig spel! vooral ook het rijden op de Nordschleife is bijzonder leuk (en leerzaam hoop ik ;-))

Gebruikersavatar
SirKwietje
Geregistreerd lid

Re: Forza motorsport

Bericht door SirKwietje » di 21 jun, 2005 14:41

Oeps :? Heb al een paar keren de mooie verf van mijn viggen aan de muren uitgedeeld :lol:

Gebruikersavatar
Niels
Geregistreerd lid

Re: Forza motorsport

Bericht door Niels » di 21 jun, 2005 14:45

Hanm schreef:Inderdaad en geweldig spel! vooral ook het rijden op de Nordschleife is bijzonder leuk (en leerzaam hoop ik ;-))
Leuker dan in Gotham Racing 2?

Plaats reactie