Metallica
-
Robert Toet
- Geregistreerd lid
Metallica
Zat laatst de documentaire te kijken over metallica (dvd) en daarin reed de drummer in een saab. Zo te zien een 9-5. Je kan het interieur zien. Moet zeggen dat de docu wel erg hillarisch was om te zien. Ik hou zeker niet van de muziek van metallica maar als je Spinal Tap kon waarderen moet je dit ook even zien. Dit is Spinal Tap in het echt:-)
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: Metallica
Ik meende dat Lars Ulrich (de drummer, geboren in Denemarken) een aantal jaren geleden ook in het bezit is geweest van een 900 classic, en ik meen een sedan. Volgens mij heb ik dit eens ergens voorbij zien komen.
Toch leuk als je je favorite muziek aan je auto-liefhebberij kan koppelen
Gr,
Dennis
Toch leuk als je je favorite muziek aan je auto-liefhebberij kan koppelen
Gr,
Dennis