medicopter

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

medicopter

Bericht door nacra 93 » wo 19 jan, 2005 13:53

bij rtl4 op vrijdag 14-1 een 93 cabrio in een stunt met een helicopter de 117 of 119 ofzo

Gebruikersavatar
BenS
Geregistreerd lid

Re: medicopter

Bericht door BenS » wo 19 jan, 2005 14:06

117

Ben

Gebruikersavatar
mkranendijk
Geregistreerd lid

Re: medicopter

Bericht door mkranendijk » wo 19 jan, 2005 16:17

Heb ik ook een stuje van gezien. Ze hadden de zo zeer karakteristieke hoofdsteunen van de stoelen gehaald, dat zag er niet uit!

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: medicopter

Bericht door nacra 93 » wo 19 jan, 2005 17:16

nee maar wat was het spannend nou

Plaats reactie