Stipt in een Peugeot garage met verdwaalde 900
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Moet m nog uitkijken maar in deze Peugeot garage (mijn opvoeding) staat ook een verdwaalde 900!. Leuk om te kijken!
https://youtu.be/WpWOd-DWKls?si=1kmIux5SbQdKh5z8
https://youtu.be/WpWOd-DWKls?si=1kmIux5SbQdKh5z8
-
9-3turbo205
- Donateur (3x)

Re: Stipt in een Peugeot garage met verdwaalde 900
Ik heb stipt al een mail gestuurd maar ze reageren niet zo vlug blijkbaar.
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
....
... mail gestuurd, want wat wil je van hem weten over deze garage (ex Peugeot dealer) in Cadier en Keer?9-3turbo205 schreef: ↑ma 29 apr, 2024 16:48Ik heb stipt al een mail gestuurd maar ze reageren niet zo vlug blijkbaar.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Of de Saab ook te koop is?
-
Tubbe
- Donateur (2x)

In de video wordt over de SAAB niet gerept terwijl “alles” te koop is. Dan is inderdaad de vraag of deze ook bij de boedel hoort of net als de Hymer gewoon daar gestald wordt. De 900 stond er wel behoorlijk stoffig bij.
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
Maar dan zou ik dit vragen aan de 86-jarige eigenaar in plaats van aan poetsman.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Kennelijk hebben ze een deal dat de bekendmaking via stipt loopt en zij de informatie afhandelen.
-
gj900
- Donateur (9x)

Hoe komt die man bij Stipt terecht?
Erg respektloos om direkt na het filmpje de zaak van deze aardige man een "bende" te noemen 
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Eens. Hij is regelmatig niet zo respectvol naar mensen die iets verkopen, cq heeft niet door dat hij z’n standaarden aan anderen oplegt.
Ook bijzonder trouwens hoe hij de beste man gaat lopen vertellen bij de optie lijsten van de dealer dat opties tegenwoordig in de fabriek worden ingebouwd. In 1998 (kennelijk rondom zijn geboorte jaar) werden de meeste schuifdaken ook af fabriek geleverd. Een rechter spiegel wellicht soms nog eens lokaal gemonteerd of een trekhaak.
Zeker met wat fiscale wendingen in het verleden hebben we gezien hoe wendbaar opties monteren blijkt te zijn
Ook bijzonder trouwens hoe hij de beste man gaat lopen vertellen bij de optie lijsten van de dealer dat opties tegenwoordig in de fabriek worden ingebouwd. In 1998 (kennelijk rondom zijn geboorte jaar) werden de meeste schuifdaken ook af fabriek geleverd. Een rechter spiegel wellicht soms nog eens lokaal gemonteerd of een trekhaak.
Zeker met wat fiscale wendingen in het verleden hebben we gezien hoe wendbaar opties monteren blijkt te zijn
-
9-3turbo205
- Donateur (3x)

Ongeveer halverwege het filmpje loopt er een tekst door het beeld dat als je interesse hebt (alles moet weg) je een mail kan sturen naar info@stipt, zodoende. Overigens nog steeds geen reactie.