Mission Impossible 2
-
Niels
- Geregistreerd lid
Mission Impossible 2
Nu op tv, in de achtervolgingsscene aan het begin zit een driedeurs saab 900 / 90 (ging te snel om te zien) coupe die net niet crashed met de TT en de 911, nog even schreeuwt de bestuurder van de saab naar Tom Cruise dat hij uit zijn doppen moet kijken 
-
Oosthoek
- Donateur

Re: Mission Impossible 2
Je bent me voor met dit topic. Slechte film overigens. Typisch eentje waarvoor een te groot budget en te veel fantasie over was.
-
Niels
- Geregistreerd lid
kwestie van uitmelken lijkt me, deel 1 was wel ok, want redelijk vernieuwend. Deel 2 was geregiseerd door tom cruise zelf, dat werkt volgens mij niet.
-
J-We
- Geregistreerd lid
Toch door John WooNiels schreef:kwestie van uitmelken lijkt me, deel 1 was wel ok, want redelijk vernieuwend. Deel 2 was geregiseerd door tom cruise zelf, dat werkt volgens mij niet.
Jelmer
-
Niels
- Geregistreerd lid
in de war, hij is geproduceerd door Tom Cruise.[/b]
-
J-We
- Geregistreerd lid
John Woo heeft er toch ook wat mee te maken?
Jelmer
Jelmer
-
Niels
- Geregistreerd lid
-
J-We
- Geregistreerd lid
aha ik wist wel dat ie er iets mee temaken had
Nu helemaal duidelijk
thnx!
Jelmer
Nu helemaal duidelijk
thnx!
Jelmer
-
Niels
- Geregistreerd lid
We kunnen wel een babbelbox over slechte films beginnen 
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Zit er in Oceans 11 toevallig geen Saab
?
Die ga ik vanavond kijken, lag hier toevallig nog met verpakking
Die ga ik vanavond kijken, lag hier toevallig nog met verpakking
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Saabisti hier die toevallig M:I III hebben gezien?
Ik vond de eerste nog wel redelijk aardig, maar nummer 2 erg gekunsteld. Mijn opvatting is dat tegenwoordig wel erg vaak spektakel en stunts worden gebruikt om de atoombom grote kraters in het verhaal te vullen. Waardoor je een katerig gevoel overhoudt aan het einde van niet serieus worden genomen als kijker.
Gister de minitieus ge-edite film Spy Game gezien. Prachtig. 1 ontploffing en voor de rest goeie dialogen. Geen enkele flaw kennend, is het donderdag vertoonde Midnight Run hoewel veel teksten voelbaar ter plekke zijn verzonnen o.m. door Charles Grodin. Klassieker.
Ik vond de eerste nog wel redelijk aardig, maar nummer 2 erg gekunsteld. Mijn opvatting is dat tegenwoordig wel erg vaak spektakel en stunts worden gebruikt om de atoombom grote kraters in het verhaal te vullen. Waardoor je een katerig gevoel overhoudt aan het einde van niet serieus worden genomen als kijker.
Gister de minitieus ge-edite film Spy Game gezien. Prachtig. 1 ontploffing en voor de rest goeie dialogen. Geen enkele flaw kennend, is het donderdag vertoonde Midnight Run hoewel veel teksten voelbaar ter plekke zijn verzonnen o.m. door Charles Grodin. Klassieker.