Drowning Mona

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Drowning Mona

Bericht door 72sonett-III » za 05 aug, 2006 18:36

Vanavond op BRT 1, <i>Drowning Mona</i>, met Danny De Vito, in een 900.

:oops: Vals alarm... iemand zei me dat ze in de trailer van dfe film DdV in een 900 had gezien... niet dus. Ik wist niet dat er een film was met zoveel Yugo's er in...

Plaats reactie