Wat hebben reaal verzekeringen en Calve gemeen?

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
t.urbo
Geregistreerd lid

Wat hebben reaal verzekeringen en Calve gemeen?

Bericht door t.urbo » wo 24 mei, 2006 23:21

Antwoord: Dat ze beiden (al een tijdje) in TV spots te zien zijn met een Saab.

De Reaal verzekeringsspot betreft die met de grote en kleine "figuren" en opent met een groene 9000.

De calvespot opent nogal duidelijk met een (alweer groene) 900 die bij een tankstation staat en oranje ruitensproeiervloeistof op de voorruit spuit. Dat is wel leuk gevonden in het kader van de aanstaande oranjegekte.

Samen met de frequent voorbijkomende marktplaatsspot zijn er momenteel dus heel wat Saabs te zien in een bijrol.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 24 mei, 2006 23:27

lijkt me een goede zaak! :D

davidjoost

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » do 25 mei, 2006 9:03

Is iemand die bierreclame al opgevallen waar alles perfect is en met zorg bereid wordt?
Daarin komt de (neem ik aan) directeur aanrijden die zijn 9-3 perfect tussen de lijntjes parkeert en zelfs nog even he portier opent om te kijken of 'ie wel parallel aan de witte streep geparkeerd staat.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » do 25 mei, 2006 13:42

1001760 schreef:Is iemand die bierreclame al opgevallen waar alles perfect is en met zorg bereid wordt?
Daarin komt de (neem ik aan) directeur aanrijden die zijn 9-3 perfect tussen de lijntjes parkeert en zelfs nog even he portier opent om te kijken of 'ie wel parallel aan de witte streep geparkeerd staat.
ja die van hertog jan is al eens gespot, ff iets verder bladeren in dit forumgedeelte

Plaats reactie