Sweet November
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Sweet November
Erg mooie film trouwens met Charlize Theron en Keanu Reeves.
Op de achtergrond bij de straatscenes was er vaak een 900 classic cabrio te zien, rood en met een licht beige kap.
Stond op verschillende punten in de film, in verschillende straten. Zal dus wel van een van de producers zijn. Heb mij laten vertellen door iemand uit de A/V scene dat hier op gekickt wordt om je auto zo vaak mogelijk in beeld te krijgen tijdens opnames (of andere van dit soort dingetjes, overal de klokken gelijk zetten of op de achtergrond elke keer een krant lezende man).
Dus wel een Saabliefhebber, film is uit 2001.
Op de achtergrond bij de straatscenes was er vaak een 900 classic cabrio te zien, rood en met een licht beige kap.
Stond op verschillende punten in de film, in verschillende straten. Zal dus wel van een van de producers zijn. Heb mij laten vertellen door iemand uit de A/V scene dat hier op gekickt wordt om je auto zo vaak mogelijk in beeld te krijgen tijdens opnames (of andere van dit soort dingetjes, overal de klokken gelijk zetten of op de achtergrond elke keer een krant lezende man).
Dus wel een Saabliefhebber, film is uit 2001.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
om even door te leuteren
Die cabrio deed me ook goed inderdaad. Maar kon kiezen tussen James Bond of deze film, en had geen zin naar me tas te lopen om een DVD te pakken, nou dan ga je niet voor de derde keer James Bond kijken (dan is ie toch niet meer zo verrassend als in het begin...). En ik vond de film eigenlijk verbazend goed.
Leuk om te zien hoe ze nu een ander koppeltje spelen dan in The Devil's Advocate.
Ja zonde dat je `m helemaal in LA gezien hebt en het niks vond...
Groet,
Eelco
Die cabrio deed me ook goed inderdaad. Maar kon kiezen tussen James Bond of deze film, en had geen zin naar me tas te lopen om een DVD te pakken, nou dan ga je niet voor de derde keer James Bond kijken (dan is ie toch niet meer zo verrassend als in het begin...). En ik vond de film eigenlijk verbazend goed.
Leuk om te zien hoe ze nu een ander koppeltje spelen dan in The Devil's Advocate.
Ja zonde dat je `m helemaal in LA gezien hebt en het niks vond...
Groet,
Eelco
-
lars
- Donateur (2x)

-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Sweet November
taaffert schreef:Op de achtergrond bij de straatscenes was er vaak een 900 classic cabrio te zien, rood en met een licht beige kap.

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Nee, deze screenshot komt van de IMCDb. Die andere 900 die genoemd wordt, staat ook nog niet bij de vermelding voor Sweet November.taaffert schreef:.. ook nog de scène waarin de Saab geparkeerd staat in de andere straat?