Car S.O.S

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Morrissey
Geregistreerd lid

Car S.O.S

Bericht door Morrissey » vr 15 mar, 2013 17:41

De presentator van Car S.O.S. (National geographic) rijdt in een Saab 9-3 Cabrio NG.
Kwam vandaag mooi in beeld met dakje open, hij ging op zoek naar stoelen voor een kever die ze van de ondergang aan het redden zijn. Het worden 911 stoelen :D

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Car S.O.S

Bericht door johnb52 » vr 15 mar, 2013 17:42

Ow, nu op tv? Snel ff kijken dan!

Morrissey
Geregistreerd lid

Bericht door Morrissey » vr 15 mar, 2013 17:48

Ja, nu nog bezig. Leuk programma

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » vr 15 mar, 2013 18:18

Ik heb 'm gezien, althans, op het werk een stukje.

Leuke tv maar over het algemeen is de kwaliteit van het werk om te huilen in al die auto programma's. Veel te veel haast en plamuur. Maar dit is mijn kritische mening.

Morrissey
Geregistreerd lid

Bericht door Morrissey » vr 15 mar, 2013 20:20

Ja, dat idee heb ik ook altijd.
Ook met die huisverbouwingsprogramma's heb ik dat idee altijd.
Maar die gozer heeft toch mooi een andere motor in de kever en hij rijdt weer en zag er toch heel fraai uit!
En dat gratis en voor niks, of zou dat niet zo zijn..........

Edward9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Edward9-5 » vr 15 mar, 2013 20:21

Zal wel net zo gratis zijn als al die klus-ellende op TV..... niet dus!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » vr 15 mar, 2013 20:57

En net zo spontaan.

Keek vanmiddag ook per ongeluk nog een stukje Dr. Phil, ook zo'n randdebiel.

Morrissey
Geregistreerd lid

Bericht door Morrissey » vr 15 mar, 2013 20:59

Dat is mentaal psychische reparatie.......
Nog erger als het niet goed gebeurt!

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 29 mar, 2013 7:01

ZAg Gisteravon dook een aflevering van deze serie. Ging over een Fiat 850 cabrio opknappen.
De 9-3 Cabrio van de eigenaar was weer veel en prominent in beeld.

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » vr 29 mar, 2013 11:31

Ik zag hem net in de herhaling... het wordt tijd dat hij een 95/96/97 gaat opknappen.

Op de parkeerplaats buiten de werkplaats staat ook nog een zilveren 9-3.

redmervand
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Car S.O.S. - 9-3 Caab

Bericht door redmervand » vr 05 apr, 2013 20:42

Nee, geen SOS voor de Caab! Hij wordt alleen maar gebruikt om onderdelen mee op te halen...

Leuk programma op Nat Geo, elke donderdagavond, over auto's die worden op geknapt voor hun eigenaar die niets door heeft!
Gister met een Ford Anglia..

el-barro
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door el-barro » ma 12 aug, 2013 18:11

Morrissey schreef:De presentator van Car S.O.S. (National geographic) rijdt in een Saab 9-3 Cabrio NG.
Kwam vandaag mooi in beeld met dakje open, hij ging op zoek naar stoelen voor een kever die ze van de ondergang aan het redden zijn. Het worden 911 stoelen :D
zag gisteren (weer) deze aflevering over Boris the Blade, maar is dan niemand de Sonett opgevallen die in beeld kwam samen met de volvo p1800??

martinphili
Geregistreerd lid

Bericht door martinphili » ma 12 aug, 2013 22:31

Injectie schreef:ZAg Gisteravon dook een aflevering van deze serie. Ging over een Fiat 850 cabrio opknappen.
De 9-3 Cabrio van de eigenaar was weer veel en prominent in beeld.
25 jaar geleden had ik ook zo'n 850 Sport Spider. Voor mij dus de reden om iedere aflevering van het programma te kijken :) Best wel genoten van de beelden van het opknappen van die 850 hoewel er best wel wat BS bij zit (en dan bedoel ik uiteraard geen black sludge)
Je weet bij zo'n programma nooit wat er nou precies gebeurt bij zo'n restauratie en eigenlijk is het programma daar ook helemaal niet voor bedoeld. Het is gewoon een brok entertainment value. Ik schat in dat de meeste kijkers het programma zien om stilletjes in hun hart te denken dat ze dit ook best wel eens zouden willen doen. (ooit....)
mea culpa, ik maak me er ook schuldig aan ;)

Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Ronnes » do 15 okt, 2020 8:18

In het begin van de aflevering met de Aston Martin DB6 zie je in het historisch filmpje een 96 kortneus voorbij komen rijden.

MartinSE
Donateur
Donateur

Bericht door MartinSE » zo 18 okt, 2020 15:50

Enige Nuance. Het is vermaak, entertainment. Voldoende om mee te identificeren. Bij zowel SOS en WheelerDealers. Handige niet techchishe man (type verkoper/manager) en een liefhebber als monteur (type de arbeider).
En ja. Alle onderdelen passen altijd. En elke restauratie lukt. Dat hoort nu eenmaal zo in dat soort programma's.
Heb nog nooit iemand horen klagen datvwat James Bond doet niet kan. Of dat een uil niet kan lezen of praten. Qua fabeltjes krant.
Kijk naar de aftiteling hoeveel mensen er bij betrokken waren. SOS en wheelers verkopen een droom. En het dat is prima.

Plaats reactie