Driving in my Saab

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cugel
Geregistreerd lid

Driving in my Saab

Bericht door Cugel » za 26 feb, 2005 16:25

Op het nwe album van Tori Amos (the Beekeeper)
singt ze over haar saab naar Ierland. Leuk nummertje.

http://www.yessaid.com/lyrics/ireland.html

Gebruikersavatar
WGT90
Geregistreerd lid

Re: Driving in my Saab

Bericht door WGT90 » do 24 mar, 2005 22:57

alison lee freeman zingt ook over een saab in 'alison's saab story'. over dat ze al haar paychecks naar de mechanic met brengen etc.
te downloaden via itunes o.a.

http://www.cdbaby.com/cd/alfreeman

Plaats reactie