Op het nwe album van Tori Amos (the Beekeeper)
singt ze over haar saab naar Ierland. Leuk nummertje.
http://www.yessaid.com/lyrics/ireland.html
Driving in my Saab
-
WGT90
- Geregistreerd lid
Re: Driving in my Saab
alison lee freeman zingt ook over een saab in 'alison's saab story'. over dat ze al haar paychecks naar de mechanic met brengen etc.
te downloaden via itunes o.a.
http://www.cdbaby.com/cd/alfreeman
te downloaden via itunes o.a.
http://www.cdbaby.com/cd/alfreeman