Het maakt op mij ook altijd een zeer 'geacteerde' indruk.DaVinz schreef:ik vraag me altijd af of de verkoper en koper wel echt zijn in dit programma
Saab 900 Turbo bij Wheeler Dealers
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Saab 900 Turbo
viewtopic.php?t=5333De900C-GAS schreef:Dit onderwerp is al eens vaker lang gekomen op dit forum.
In het geval van die 900 niet dus...DaVinz schreef:ik vraag me altijd af of de verkoper en koper wel echt zijn in dit programma
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Ik ben soms alleen maar een doorgeefluik... Er zijn meer SAAB fora dan alleen saabforum.nl; dat de dochter de koper was e.d. was al bekend op een Engelstalig forum/nieuwsgroep.tgremlin schreef:Ik sta elke keer weer versteld van de hoeveelheid informatie die jij telkens ophoest in relatie tot allerhande 'beeldmateriaal'
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
Als het je hobby is...Scandibus schreef:Wheeler Dealers vind ik een bijzonder dom programma.glasshead schreef: bij Wheeler Dealers.
Men probeert ons wijs te maken dat er voor weinig geld een auto opgeknapt en met winst aan de man gebracht kan worden,
zonder de arbeidsuren te rekenen!
Ja, zo kan ik het ook....![]()
-
jmartens
- Geregistreerd lid
Nu Saab 900 in Wheeler Dealers op Discovery
Nu (17.30-18.00) op Discovery Wheeler Dealers met een Saab 900.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Re: Restauratie SAAB 900 turbo vanavond op Discovery.
Oud draadje opgepikt
De 1e serie van Wheeler Dealers wordt in de ochtenden weer eens herhaald op Discovery. Vanochtend en morgenochtend om 10 uur was/is de 900 turbo aan de beurt. Natuurlijk zijn we 15 jaar later, maar toch. 600 pond voor zo’n gave steilneus turbo 16s
De 1e serie van Wheeler Dealers wordt in de ochtenden weer eens herhaald op Discovery. Vanochtend en morgenochtend om 10 uur was/is de 900 turbo aan de beurt. Natuurlijk zijn we 15 jaar later, maar toch. 600 pond voor zo’n gave steilneus turbo 16s
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Saab 900 Turbo bij Wheeler Dealers
In deze video zien we een jonge Edd China die samen met Mike Brewer bezig is met een zwarte Saab 900 Turbo: