Saab 9000/Alfa 164/Lancia thema in Top Gear

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kql
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Saab 9000/Alfa 164/Lancia thema in Top Gear

Bericht door kql » ma 24 okt, 2005 21:55

Zojuist gespot in alt.binaries.multimedia:
Top Gear 1989 episode 1 met een 'test' van de Saab 9000/Alfa 164/Lancia Thema

http://nzb.on-drugz.net/?id=481361

koen

Gebruikersavatar
Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 24 okt, 2005 22:15

hmm werkt niet bij mij... :?

Gebruikersavatar
Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » ma 24 okt, 2005 22:35

Mij ook niet, leek me een leuke test

Gebruikersavatar
Non-Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Non-Turbo » vr 04 nov, 2005 0:55

Ben niet echt een Whizz-Kid, maar volgens mij is dit met geen mogelijkheid op te starten. Wellicht een betere tip: www.finalgear.com, hierop in ieder geval de aflevering met de 95 versus de Harrier (Flugzeug) te downloaden. Mooi ook het interview met Stephan Fry (o.a. Blackadder, A bit of Fry and Laurie) waarin Clarckson de typische Saabrijder beschrijft...

Gebruikersavatar
Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » vr 04 nov, 2005 12:30

Non-Turbo schreef:Ben niet echt een Whizz-Kid, maar volgens mij is dit met geen mogelijkheid op te starten. Wellicht een betere tip: www.finalgear.com, hierop in ieder geval de aflevering met de 95 versus de Harrier (Flugzeug) te downloaden. Mooi ook het interview met Stephan Fry (o.a. Blackadder, A bit of Fry and Laurie) waarin Clarckson de typische Saabrijder beschrijft...
Voor de mensen die net als ik de eerste keer niet door hebben waarom die link niet werkt: er zit een komma aan vast 8)
http://www.finalgear.com doet het wel :-) De eerste aflevering met de 9000 staat er ook op. Ik heb hem al gezien trouwens, maar 't blijft leuk. Top Gear is wel wat veranderd door de jaren... :D

Gebruikersavatar
Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » vr 04 nov, 2005 13:17

Met wat voor programma kun je dat bestand openen, lukt niet met media player

Gebruikersavatar
Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » vr 04 nov, 2005 14:47

Oostland schreef:Met wat voor programma kun je dat bestand openen, lukt niet met media player
Op finalgear staan .torrent-files, dat zijn als het ware bronbestanden voor een download. Het idee van een torrent is dat je downloadt terwijl je uploadt, zodat iedereen die downloadt ook bijdraagt. Het maakt het er iets ingewikkelder op, maar het idee is wel prima op zich... Een programma dat torrents verwerkt is bijvoorbeeld utorrent.

Toevoeging: torrents worden voor erg veel legale content gebruikt, maar ook illegale zooi wordt er mee verspreid. Deze filmpjes zijn legaal voor zover ik weet. Ik zit hier uiteraard niet om illegale zaken aan te moedigen..

Toevoeging 2: als je de torrent hebt gedownload krijg je dus gewoon een .avi (divx gecodeerd dacht ik) die je zo vaak kunt bekijken als je wilt :)

Gebruikersavatar
Non-Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Non-Turbo » do 10 nov, 2005 21:44

Sorry 'bout that...

Gebruikersavatar
davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 06 sep, 2006 13:53

waar kan ik dat filmpje terugvinden???

davidjoost

Plaats reactie