eigenlijk hoort deze in de rubriek "Niet SAAB"
Laat ze de bozo die deze tekst op het web heeft gezet meteen ontslaan ajb!
De nieuwe Saab 9-7X is een sportieve en krachtige Sports Utility Vehicle. Een premium SUV, 100% vertaald
naar de unieke maatstaven van Saab. Het typische Scandinavische design, de bijzondere vormgegeven
functionaliteiten en een eindeloos sportief rijgenot vormen het DNA van dit nieuwste Saab model.
De Saab 9-7X. Niet voor iedereen. Wel voor u.
Braak
-
verde900
- Donateur

Het was reeds eerder gememoreerd, er was zelfs al een kleine discussie over gevoerd....
Ik ben het overigens VOLLEDIG met je eens, lijfstraffen zouden hier op hun plaats zijn....(alhoewel.... waarom zo'n lichte straf?)verde900 schreef:De 9-7X staat op een ladderchassis, niet echt een vriendelijk geheel om ongeschonden uit te komenRuud schreef:Ik begrijp ook niet waarom veel mensen hier altijd zo overdreven reageerd als het om een Saab-SUV gaat. Blijkbaar niet Puur genoeg..
(of aan te ontkomen) heeft een fors verbruik en staat zo'n beetje haaks op alles waar SAAB voor
staat/gestaan heeft......vandaar mijn gebrek aan enthousiasme, de 9-2X is misschien niet heel
zo origineel maar qua techniek wel zo innovatief.
Ik citeer SAAB dan ook even vanaf hun door Nacra genoemde link:
De nieuwe Saab 9-7X is een sportieve en krachtige Sports Utility Vehicle. Een premium SUV,
100% vertaald naar de unieke maatstaven van Saab. Het typische Scandinavische design,
de bijzondere vormgegeven functionaliteiten en een eindeloos sportief rijgenot vormen het DNA
van dit nieuwste Saab model.
Wervende taal of aperte onzin? "100% vertaald naar de unieke maatstaven van SAAB" volgens mij
nog geen 10%, het milieu en de veiligheid slaan ze nu een voor de verandering een keertje over....
Iemand die een SUV nieuw koopt kan de vaste lasten waarschijnlijk wel dragen, gebruikt daarentegenRuud schreef:Bovendien lijkt de SUV minder een hype dan verwacht, maar meer een nieuw segment.
is een SUV zeker op dit moment wat op zijn retour omdat het een moeilijk te onderhouden auto, o.a. de
brandstofkosten maar ook de bandenprijzen gaan helemaal nergens meer over.