tuning ss door hirsch

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
van oosten
Geregistreerd lid

tuning ss door hirsch

Bericht door van oosten » wo 21 sep, 2005 20:27

Ik heb begrepen dat je binnen een jaar de auto nog kunt laten tunen door hirsch en dat het een en ander binnen de garantietermijn valt.
Nu vind ik de turbo al lekker rijden, maar ik heb totaal geen ervaring met 195 pk.
Is dit het overwegen waard, of is voor een "behoudend"- rijdende chauffeur deze opwaardering onnodig?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: tuning ss door hirsch

Bericht door Robbert » do 22 sep, 2005 22:21

van oosten schreef:Ik heb begrepen dat je binnen een jaar de auto nog kunt laten tunen door hirsch en dat het een en ander binnen de garantietermijn valt.
Nu vind ik de turbo al lekker rijden, maar ik heb totaal geen ervaring met 195 pk.
Is dit het overwegen waard, of is voor een "behoudend"- rijdende chauffeur deze opwaardering onnodig?
Geldt de fabrieksgarantie dan nog?

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » do 22 sep, 2005 23:08

Hirsch tuning beinvloed de fabrieksgarantie niet, die blijft geldig.

N2024
Geregistreerd lid

Re: tuning ss door hirsch

Bericht door N2024 » za 24 sep, 2005 12:28

van oosten schreef:Ik heb begrepen dat je binnen een jaar de auto nog kunt laten tunen door hirsch en dat het een en ander binnen de garantietermijn valt.
Zelf heb ik ook de 195pk Hirsch genomen (inclusief Saab garantie). Nog een paar weekjes en dan staat hij voor de deur. Laat het wel weten. Heb ook proefgereden bij de dealer met deze uitvoering, ik vond het fantastisch. Het geluid vond ik stiller als bij een 2.3 HPT (kan ook aan de auto liggen), terwijl het verbruik ook minder zou moeten zijn.

ecke
Geregistreerd lid

Bericht door ecke » zo 25 sep, 2005 20:28