gewicht lichtmetalen velg
-
MXL
- Geregistreerd lid
gewicht lichtmetalen velg
Even een vraag mbt verzendkosten berekenen van lichtmetalen velgen. Wat weegt een lichtmetalen velg ongeveer? Het gaat hier specifiek om de viking velg
-
Maarten
- Lid van verdienste
Re: gewicht lichtmetalen velg
De Viking is één van de lichtere Saab velgen. Ik schat de velg tussen de 9 en 10 kg.
Hanm heeft de velgen eens gewogen, hij kan je waarschijnlijk meer gedetailleerde info geven.
Hanm heeft de velgen eens gewogen, hij kan je waarschijnlijk meer gedetailleerde info geven.
-
Hanm
- Lid van verdienste
Re: gewicht lichtmetalen velg
Klopt, ik moet alleen bekennen dat ik de exacte gewichten niet meer weet, maar de indicatie van Maarten klopt i.g.v. de viking velg. Hoewel de meeste 16 inch velgen van Saab ongeveer 10 a 11 kg wegen is de viking velg inderdaad lichter, onder de 10 kg.
Wellicht dat ik hier nog een los exemplaar heb liggen, dan volgt later vandaag een exact gewicht, al denk ik dat de indicatie die je nu hebt in het kader van verzendkosten voldoende nauwkeurig is.
Wellicht dat ik hier nog een los exemplaar heb liggen, dan volgt later vandaag een exact gewicht, al denk ik dat de indicatie die je nu hebt in het kader van verzendkosten voldoende nauwkeurig is.