Roetfilter
-
Juice
- Geregistreerd lid
Roetfilter
Ik nam deze morgen de brochure van de ANWB door met daarin de lijst van diesels met een roetfilter. Saab blijkt wel povertjes voorzien in deze lijst.
Optie (!!) op de 1.9 voor de 9-3 maar wel standaard op de 9-5. Jammer dat hij niet algemeen standaard is. Heeft iemand een idee wat zo'n filter kost? En kan je hem achteraf ook nog laten inbouwen?
groet,
juice
Optie (!!) op de 1.9 voor de 9-3 maar wel standaard op de 9-5. Jammer dat hij niet algemeen standaard is. Heeft iemand een idee wat zo'n filter kost? En kan je hem achteraf ook nog laten inbouwen?
groet,
juice
-
verde900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

Re: roetfilter
Geen idee..... ik las dat ooit op een Duitse site, SAAB AB, Opel danwel AIM zouden het moeten weten.Juice schreef:Is het op een 2.2 te plaatsen?
Hierbij een linkje van autobild t.a.v. dit onderwerp: http://www.autobild.de/test/zubehoer/ar ... el_id=5317
-
Juice
- Geregistreerd lid
roetfilter
niemand heeft hier perse gezegd, toch? Maar, nu dat je het opbrengt: ik zou best wel wat willen betalen om wat milieuvriendelijker rond te rijden. Ik wil geen polimiek starten over de gevaren van milieuverontreiniging maar als bevoorrechte getuige ben ik alvast overtuigd van de nakende (en al aanwezig zijnde) problemen. Ben er niet op uit om zieltjes te winnen maar ben wel zelf reeds overtuigd.
-
verde900
- Donateur

-
B235R
- Lid van verdienste
-
Juice
- Geregistreerd lid
roetfilter
daadwerkelijk verbetering? Tja, dat is de voorwaarde natuurlijk. Windowdressing laat ik aan de petrochemie over
bevoorrechte getuige: laat ons zeggen dat ik g'especialiseerd' ben in het evalueren van milieubeleid (ook in de kroeg, maar vooral via mijn werk)
bevoorrechte getuige: laat ons zeggen dat ik g'especialiseerd' ben in het evalueren van milieubeleid (ook in de kroeg, maar vooral via mijn werk)