Airco compressor

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erik
Lid van verdienste

Airco compressor

Bericht door Erik » do 21 jul, 2005 16:50

Niet om reclame te maken maar het is wel een heel mooi aanbod.
Een nieuwe aircocompressor voor de 9-3 voor minder dan 320 euro.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » do 21 jul, 2005 23:20

en ze gaan maar wat vaak stuk.....

Gebruikersavatar
EvelKnievel
Geregistreerd lid

Re: Airco compressor

Bericht door EvelKnievel » wo 27 jul, 2005 11:15

erik schreef:Niet om reclame te maken maar het is wel een heel mooi aanbod.
Een nieuwe aircocompressor voor de 9-3 voor minder dan 320 euro.
En vervolgens meg je waarschijnlijk extra veel betalen om het systeem bij een airco specialist te laten vullen? :? :evil:

Heeft iemand enig idee wat zoiets kost ?

Gebruikersavatar
Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » wo 27 jul, 2005 11:17

€95,- ex btw

Maar deze kosten komen er altijd overeen.

Pomp is naar mijn idee spot goedkoop.

Gebruikersavatar
RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » wo 27 jul, 2005 11:18

Je kunt beter arko nemen, dat is gratis :D
arko = alle ramen kunnen open :wink:

Rob

Plaats reactie