Niet om reclame te maken maar het is wel een heel mooi aanbod.
Een nieuwe aircocompressor voor de 9-3 voor minder dan 320 euro.
Airco compressor
-
EvelKnievel
- Geregistreerd lid
Re: Airco compressor
En vervolgens meg je waarschijnlijk extra veel betalen om het systeem bij een airco specialist te laten vullen?erik schreef:Niet om reclame te maken maar het is wel een heel mooi aanbod.
Een nieuwe aircocompressor voor de 9-3 voor minder dan 320 euro.
Heeft iemand enig idee wat zoiets kost ?
-
Red76
- Geregistreerd lid
-
RG-64
- Geregistreerd lid