werk of wat dan ook hebben liggen,waarin ze de nog leverbare
onderdelen van bv de 90 99 900 hebben staan.
Het zal vast duurder zijn als via de andere kanalen,maar nodig is nodig
dus dan maakt de prijs ook niet uit



nacra 93 schreef:In deze commerciele tijd verbaast het mij,dat ze bij de dealer geen boek
werk of wat dan ook hebben liggen,waarin ze de nog leverbare
onderdelen van bv de 90 99 900 hebben staan.
Het zal vast duurder zijn als via de andere kanalen,maar nodig is nodig
dus dan maakt de prijs ook niet uiten het is toch fijn om te weten dat een willekeurig onderdeel nog leverbaar is,als de 2ehandsmarkt niets opleverd
Kortom, even doorvragen bij de dealer.Hanm schreef:Die parts locator bestaat nog steeds



Ja, wat denk je nou zelf? een SAAB dealer is vandaag de dag "high tech" ondernemer die zit toch niet te wachten op een zever met een oude SAAB die hem van zijn werk komt houden voor een goedkoop onderdeeltje dat hij ook nog eens uit Staphorst, Tietjerkstradeel of Geleen moet laten komen?nacra 93 schreef:Maar het gebeurt er allemaal naast


Dat het warm is? dat is geen idee, dat is zo.......nacra 93 schreef:verde900 schreef:, maar jij wilt er (geloof ik) ook nog eens een aparte misschien zelfs wel zeer klantvriendelijke onderneming die dit als "core business" doet voor zien?nacra 93 schreef:Maar het gebeurt er allemaal naast
Zeker de warmte................
Gek idee of niet![]()
goedkoop onderdeeltje
Ja, een paar jaar geleden was ik bij de oude Saab dealer Joel hier in Groningen voor een paar bouten voor krukaslagerkappen van een (Ford) V4 en een achterklepscharnier voor een '78 95. Via dat parts locator systeem kwamen de bouten uit Dokkum en het scharnier uit Arnhem (nieuwe onderdelen).Hanm schreef:Die parts locator bestaat nog steeds
