Saab Sleutelhanger

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Niels
Geregistreerd lid

Saab Sleutelhanger

Bericht door Niels » di 09 dec, 2003 19:28

Ik was dus al geruime tijd op zoek naar een mooie Saab sleutelhanger voor mijn turbo. Gezocht bij Halfords, andere Autoshops, marktplaats etc. maar niets te vinden. Vandaag was ik om een uurtje of 6 nog even langs de Saabdealer in Delfgauw gereden, en daar hadden ze in een laatje nog ergens een mooie liggen, kon ik zo meenemen! w00t 8)

Dus, een mooie pluim voor Harteveld in Delfgauw (of is dat weer reclame? :? )

Manic
Lid van verdienste

Re: Saab Sleutelhanger

Bericht door Manic » wo 10 dec, 2003 10:22

Dus, een mooie pluim voor Harteveld in Delfgauw (of is dat weer reclame? )
Altijd goed! Maar voor de rest zegt het verder nog niets, maar goed :mrgreen:

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » wo 10 dec, 2003 10:24

Dat niet nee, maar ik vond het wel relaxed :)

Ik heb verder geen ervaringen met deze garage.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » wo 10 dec, 2003 10:31

tijdens mijn Sinterklaas heb ik hele zeldzame stickers gekregen van Saab Centre Gol!!! hij zijn stickers met daarop de verschillende Saablogo's, leuk hey.

Wat een goede Dealer Saab Centre Gol. Ook kreeg ik van deze personen een heerlijk fles wijn, met daarop natuurlijk hoe kan het ook anders, een Saab embleme erop!!.

Van mij zusje kreeg ik een zelfgemaakte foto uitvergroot als posterformaat, hahahah.

Joshua
Geregistreerd lid

Bericht door Joshua » wo 10 dec, 2003 19:48

En ik kreeg een nummerplaat houder voor achteren met de naam van de garage houder erop(Saab...) bij een kleine reparatie laatst, DAT moeten ze dus NIET ongevraagd gaan doen :evil: , wil lekker mijn ongetekende houden 8)

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 10 dec, 2003 19:50