Saab Sleutelhanger

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Niels
Geregistreerd lid

Saab Sleutelhanger

Bericht door Niels » di 09 dec, 2003 19:28

Ik was dus al geruime tijd op zoek naar een mooie Saab sleutelhanger voor mijn turbo. Gezocht bij Halfords, andere Autoshops, marktplaats etc. maar niets te vinden. Vandaag was ik om een uurtje of 6 nog even langs de Saabdealer in Delfgauw gereden, en daar hadden ze in een laatje nog ergens een mooie liggen, kon ik zo meenemen! w00t 8)

Dus, een mooie pluim voor Harteveld in Delfgauw (of is dat weer reclame? :? )

Manic
Lid van verdienste

Re: Saab Sleutelhanger

Bericht door Manic » wo 10 dec, 2003 10:22

Dus, een mooie pluim voor Harteveld in Delfgauw (of is dat weer reclame? )
Altijd goed! Maar voor de rest zegt het verder nog niets, maar goed :mrgreen:

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » wo 10 dec, 2003 10:24

Dat niet nee, maar ik vond het wel relaxed :)

Ik heb verder geen ervaringen met deze garage.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » wo 10 dec, 2003 10:31

tijdens mijn Sinterklaas heb ik hele zeldzame stickers gekregen van Saab Centre Gol!!! hij zijn stickers met daarop de verschillende Saablogo's, leuk hey.

Wat een goede Dealer Saab Centre Gol. Ook kreeg ik van deze personen een heerlijk fles wijn, met daarop natuurlijk hoe kan het ook anders, een Saab embleme erop!!.

Van mij zusje kreeg ik een zelfgemaakte foto uitvergroot als posterformaat, hahahah.

Joshua
Geregistreerd lid

Bericht door Joshua » wo 10 dec, 2003 19:48

En ik kreeg een nummerplaat houder voor achteren met de naam van de garage houder erop(Saab...) bij een kleine reparatie laatst, DAT moeten ze dus NIET ongevraagd gaan doen :evil: , wil lekker mijn ongetekende houden 8)

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 10 dec, 2003 19:50

Ja dat hebben ze mij ook weleens geflikt... ben gelijk teruggegaan, was mn eigen kapot, ik vroeg hoe dat kwam dan, ja toen ze hem eraf trokken om die met reclame van hun erop te hangen... niet gek dat ie kapot gaat als ie vastgekit zit (tegen het rammelen+ je verliest je platen niet zo snel)

Kreeg 10 euro als vergoeding terwijl die dingen maar een euro of 2 kosten, moah, toch mooi meegenomen, weer een extra biertje van gedronken :mrgreen:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » wo 10 dec, 2003 20:34

DAT PROBLEEM KEN IK!!!!!!

De auto van mijn moeder was afkomstig van Saab de Snelheid Amsterdam. Voor een beurt kwam hij bij Gol, nieuwe kentekenplaten met Daarop de Naam GOL!!, en een sticker...... wat ook al achterop de auto was geplakt.

mag ik vragen waarom deze reclame?

en dan plakken ze er ook nog een stickers op je auto, en dat allemaal ONGEVRAAGD!!!

ja, dat kan toch niet

Joshua
Geregistreerd lid

Bericht door Joshua » wo 10 dec, 2003 21:16

En het weer terug monteren van dat plaatje, plus aanschaf, zelf gedaan??? :?

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » wo 10 dec, 2003 21:30

plaatje is dat grijze onding van Saab Centre gol, een soort bedrijfslogo...

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 11 dec, 2003 1:18

Joshua schreef:En het weer terug monteren van dat plaatje, plus aanschaf, zelf gedaan??? :?
Hmm ja, had het effe gehad met de discussie die daarop volgde, tegen die man valt haast niet te praten, ik dacht laat maar...

Was trouwens aan de voor- én achterzijde, ik heb nieuwe houders gekocht (de oude, mijn eigen, waren dus kapot), de platen van de garage teruggebracht met de melding dat ik dus wel twee nieuwe platen heb moeten kopen, toen kreeg ik dus 10 euro per houder als vergoeding, dat heb ik dan ook maar voor lief genomen voor het zelf terugplaatsen en aanschaffen, zeker gezien dat die dingen maar een euro of 2 kosten.
Waren bovendien nog de oude houders die hij er op geplaatst had, daar passen de nieuwe platen niet zo lekker in.

Ik wil gewoon niet met die reclame rondrijden, tevens heb ik zoiets dan ziet iedereen waar ik vandaan kom (of mogelijk vandaan zou kunnen komen) en ik vind het gewoon niet mooi, staat een stuk strakker zo, zonder reclame, staat ook nog ergens goedkoop, daar was de garage het niet mee eens, vond ie een stukje tegemoetkoming in de service.... :?

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » do 11 dec, 2003 13:11

sorry, niet goed gelezen joshua

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 11 dec, 2003 13:27

Stickers moeten ze al helemaal niet flikken! ;-|+

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » do 11 dec, 2003 14:28

stickers en kentekenplaathouders vallen onder de algemene leveringsvoorwaarden :-P+ :mrgreen:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 11 dec, 2003 15:00

Bij sommigen wel klaarblijkelijk, maar ik heb er niet om gevraagd, sterker nog, toen ik mijn auto gekocht had, was het eerste van ik deed, de houders met reclame verwisselen voor blanco's. Ik heb ze zelfs nog teruggebracht naar de garage! Nou als het dan nog niet duidelijk is.....

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » do 11 dec, 2003 15:14

Ik heb juist afgelopen weekend ook de sticker "Autoland Meppel" van achteren verwijderd, evenals het ronde, 'stalen' Saablogo links op het kofferdeksel en de kentekenplaathouders van Autoland Meppel. Ervoor in de plaats kentekenplaathouders van Saab Club Nederland geplaatst.

Verdomd mooi! Maar toen dacht ik: kan de ronde sticker "Saab Club Nederland" naast het kenteken ook wel weg. Nu dus niets meer achterop en enkel de SCN kentekenplaathouders. Staat in gele tekst - combineert wel mooi met de gele kentekenplaat en de groene lak. Ziet er vanachter nu superstrak uit (heb ook geen typelogo's)!

Ewout.

Plaats reactie