Gr,Bennie
Forum??
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: Forum??
omdat het niet goed gebouwd is?
hadden ze mij maar moeten huren
-
Sander
- Forum Admin
Hee Jelger, maar jouw website doet het ook niet...jelger schreef:omdat het niet goed gebouwd is?![]()
Sander
-
jelger
- Geregistreerd lid
hahaha ik zat erop te wachten...
mijn ouders hebben net gisteren de fysieke server overgevlogen van Silicon Valley naar t Gooi...
kortom, geef me een paar dagen met een volgestouwd weekeinde.. (SAAB thema all over)
maar ja, als slecht 'projectmanager' had ik moeten zorgen dat een mirror al draaide bij een vriend van mij;) - had geen behoefte om voor die week een dubbel uitrol te doen
mijn ouders hebben net gisteren de fysieke server overgevlogen van Silicon Valley naar t Gooi...
kortom, geef me een paar dagen met een volgestouwd weekeinde.. (SAAB thema all over)
maar ja, als slecht 'projectmanager' had ik moeten zorgen dat een mirror al draaide bij een vriend van mij;) - had geen behoefte om voor die week een dubbel uitrol te doen
-
Sander
- Forum Admin
Volgens mij zijn er makkelijkere manieren om je bestanden naar Nederland te krijgenjelger schreef:mijn ouders hebben net gisteren de fysieke server overgevlogen van Silicon Valley naar t Gooi...
Als je nog een plkkie zoekt om te website onder te brengen dan weet ik wel iemand
Sander
-
jelger
- Geregistreerd lid
nee, je méént hetSander schreef: Volgens mij zijn er makkelijkere manieren om je bestanden naar Nederland te krijgen
toch maar eens die cursus doen dan