Gezien op Autoweek.nl
Rubriek "KLOKJE ROND"
Saab 9000i 16 - 1987
Globetrotter
Geboren in Zweden, vervolgens geëmigreerd naar Oman en daarna vertrokken naar Nederland. Deze Saab heeft in zijn jonge leven al heel wat meegemaakt, maar kreeg het bij zijn huidige eigenaar Kees Otte pas écht voor zijn kiezen! Niets is ’m bespaard gebleven. Hoe stormbestendig is zo’n vikingschip?
Saab 9000 in Autoweek nr 11 (9-16 maart)
-
Hannes
- Forum Admin
Re: Saab 9000 in Autoweek nr 11 (9-16 maart)
De motor bleek de 6 ton goed aan te kunnen maar erg lang zal hij het niet meer maken dankzij ROEST.
Ik heb trouwens een half jaar geleden nog een (proef)ritje gemaakt in die auto, reed nog best goed toen. Hij stond bij mij om de hoek te koop. Maar als ik het artikel zo lees ben ik blij dat ik toch mijn 90 gekocht heb.
Hannes
Ik heb trouwens een half jaar geleden nog een (proef)ritje gemaakt in die auto, reed nog best goed toen. Hij stond bij mij om de hoek te koop. Maar als ik het artikel zo lees ben ik blij dat ik toch mijn 90 gekocht heb.
Hannes
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Re: Saab 9000 in Autoweek nr 11 (9-16 maart)
Ik heb ook zo'n 9000 gehad.Hannes schreef:De motor bleek de 6 ton goed aan te kunnen maar erg lang zal hij het niet meer maken dankzij ROEST.
Hannes
Motorisch zijn ze niet stuk te krijgen die van mij had er 3 ton op zitten.
Maar de carrosserie was een groot probleem.