Kan ik deze kat erafgooien (+10 pk
Op keuring zonder kat?
-
technix
- Geregistreerd lid
Op keuring zonder kat?
Ik heb een 900 T8 met kat (tenminste er zittten een ronde tussenpot op (kat?) en een einddemper.
)en toch door apk komen?
-
Joop
- Geregistreerd lid
Re: Op keuring zonder kat?
Een '87 -er zonder kat was bij mij tot 2x toe geen probleem bij de apk. Ipv de kat was een tussendemper gemonteerd.
Wel reed ik op LPG zodat de emissie eisen geen probleem waren.
De info die ik heb is dat de kat vanaf 93 verplicht is en dat tot dat jaartal aan de emissie eisen voldaan moet worden (zonder kat dus).
Wel reed ik op LPG zodat de emissie eisen geen probleem waren.
De info die ik heb is dat de kat vanaf 93 verplicht is en dat tot dat jaartal aan de emissie eisen voldaan moet worden (zonder kat dus).
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Wat staat er op je kenteken technix?
K6 of U9?
En natuurlijk wanneer is de auto op kentekengezet?
Mijn Red Arrow Heeft er K6 op staan wat betekend dat je zonder problemen de cat. kunt verwijderen/leegmaken.
K6 of U9?
En natuurlijk wanneer is de auto op kentekengezet?
Mijn Red Arrow Heeft er K6 op staan wat betekend dat je zonder problemen de cat. kunt verwijderen/leegmaken.
-
MXL
- Geregistreerd lid
Heel simpel kan je aanhouden dat alle auto's van voor 1992 zonder kat de keuring door kunnen komen. Als er origineel 1 opzit moet hij er officeel op blijven zitten maar hij hoeft niet te werken. In de praktijk kijkt bijna geen enkele apk controleur naar de fysieke aanwezigheid van de kat, als de emissie maar goed is.
-
johnny16v
- Geregistreerd lid
om nog even op dit oude onderwerp terug te komen. mijn 2.3 zonder turbo zou dus ook zonder kat door de keuring moeten kunnen?
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Dal ligt eraan van welk bouwjaar de auto is!
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Heb vorige week ook mijn kat verwijderd uit mijn 900 T8.. aan te raden, hij rijdt nu als een beest