gestolen saab 99, wie heeft dit werl eens meegemaakt???
-
Thijs75
- Geregistreerd lid
gestolen saab 99, wie heeft dit werl eens meegemaakt???
Hallo allemaal,
Afgelopen dinsdag is mijn donkerblauwe saab 99 uit 1982 gejat in Enschede. Ben er goed ziek van. Was een heerlijk karretje en bracht me elke dag trouw naar mijn werk en weer naar huis. Waarom jatten ze zo'n ouwe bak. Of het moet een saab liefhebber zijn, maar die stelen toch niet???? Hou allemaal de ogen open alsjeblieft en stuur me een bericht als je hem ziet of sla diegene die er in rijd naar de grond en breng hem naar mij!! Het kenteken is HT-47-VR. Bij voorbaat dank allemaal. groet Thijs
Afgelopen dinsdag is mijn donkerblauwe saab 99 uit 1982 gejat in Enschede. Ben er goed ziek van. Was een heerlijk karretje en bracht me elke dag trouw naar mijn werk en weer naar huis. Waarom jatten ze zo'n ouwe bak. Of het moet een saab liefhebber zijn, maar die stelen toch niet???? Hou allemaal de ogen open alsjeblieft en stuur me een bericht als je hem ziet of sla diegene die er in rijd naar de grond en breng hem naar mij!! Het kenteken is HT-47-VR. Bij voorbaat dank allemaal. groet Thijs
-
Sander
- Forum Admin
Re: gestolen saab 99, wie heeft dit werl eens meegemaakt???
Niet normaal zeg! Waarom blijven mensen niet van spullen die niet van hen zijn! Weinig respect meer...
Goed balen in ieder geval. We houden hier onze ogen open!
Sterkte er mee
Sander
Goed balen in ieder geval. We houden hier onze ogen open!
Sterkte er mee
Sander
-
Hannes
- Forum Admin
http://www.stvar.nl/index.htm
Misschien goed om hem ook hier als gestolen aan te melden? Of doet de politie dat al?
succes
Hannes
Misschien goed om hem ook hier als gestolen aan te melden? Of doet de politie dat al?
succes
Hannes
-
Marc
- Lid van verdienste
Op prikpagina staat dat ie al teruggevonden is. En dit na een tip van een forumbezoeker 
-
Edjes
- Geregistreerd lid
Ik ga er van uit dat ik je mag "feliciteren" dat hij weer terug is.
Hopelijk in onbeschadigde staat!!
Hopelijk in onbeschadigde staat!!
-
Thijs75
- Geregistreerd lid
Ja mensen hij is inderdaad terug. En inderdaad dankzij het internet en een oplettend medemens. Allemaal bedankt voor het opletten!!
Schade is beperkt. Rubber bij het raam iets los en bij het contact opengebroken. Radio is wel gejat. Maakt niet uit ben blij dat ik hem terug heb.
Groeten
Schade is beperkt. Rubber bij het raam iets los en bij het contact opengebroken. Radio is wel gejat. Maakt niet uit ben blij dat ik hem terug heb.
Groeten
-
nvanthoff
- Geregistreerd lid
Worden er nu zelfs oude Saabjes gestolen??
Was ik net zo blij met mijn oude 9000, omdat ik dacht me leuk te onderscheiden van mijn medeweggebruikeren dacht dat de gemiddelde crimineel zich eerder bezihg zou houden emt oude Mercedessen en BMW's, daan ze nu ineens ook typische Saab's ontvreemden zoals een 99!
Ze zou haast inderdaad zeggen dat het om een liefhebber gaat. Een gemiddelde 'pimp-rider' zal toch niet op zoek zijn naar een Saab.
En ik las ook dat vorig jaar een setje TSX velgen zijn gejat, humzz... Ga nu maar ff naar het centrum voor een setje slotbouten en een stuurslot!
Maar fijn dat hij terug is Thijs! En gelukkig valt de schade inderdaad mee!
Was ik net zo blij met mijn oude 9000, omdat ik dacht me leuk te onderscheiden van mijn medeweggebruikeren dacht dat de gemiddelde crimineel zich eerder bezihg zou houden emt oude Mercedessen en BMW's, daan ze nu ineens ook typische Saab's ontvreemden zoals een 99!
Ze zou haast inderdaad zeggen dat het om een liefhebber gaat. Een gemiddelde 'pimp-rider' zal toch niet op zoek zijn naar een Saab.
En ik las ook dat vorig jaar een setje TSX velgen zijn gejat, humzz... Ga nu maar ff naar het centrum voor een setje slotbouten en een stuurslot!
Maar fijn dat hij terug is Thijs! En gelukkig valt de schade inderdaad mee!
-
Jelmer
- Geregistreerd lid
Alle wat oudere, minder beveiligde, auto's lopen denk ik een veel groter risico dan nieuwe saabs/audi's/bmw's (en andere merken).nvanthoff schreef:Worden er nu zelfs oude Saabjes gestolen??![]()
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Helaas is een oudere saab niet heel moeilijk om te stelen, maar schiet zo'n eikel er ook niks mee op. Zit 'ie opgescheept met een 99 waar je moeilijk vanaf komt en waar ze in rusland waarschijnlijk ook niet heel veel behoefte aan hebben.
Goed nieuws in ieder geval dat je de auto weer terug hebt, en een radio is nu niet het ergste onderdeel wat ze konden jatten. Hopelijk houden ze nu hun fikken thuis
Goed nieuws in ieder geval dat je de auto weer terug hebt, en een radio is nu niet het ergste onderdeel wat ze konden jatten. Hopelijk houden ze nu hun fikken thuis
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Dit soort auto's worden dan in het algemeen ook niet voor de handel gestolen, maar wel om te joy rijden!!
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Een oude saab is helaas ook perfect om een gebouw mee binnen te rijden, daar waar een vrachtwagen of zware jeep niet passen. Lichte ramkraken zijn ze werkelijk perfect voor. Niet dat ik hier persoonlijk ervaring mee heb....Red Arrow schreef:Dit soort auto's worden dan in het algemeen ook niet voor de handel gestolen, maar wel om te joy rijden!!
-
nvanthoff
- Geregistreerd lid
Of het nou voor joyrijden of kraken is, het is alle 2 te gek voor woorden! Je moet gewoon met je vingers van andersmans spullen blijven! En als je anno 2005 nog steeds in een 99 rijdt, dan betekend dat dat je eene chte liefhebber bent, des te erger eigenlijk!
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Je moet ze opknopen die gasten.
Blijf met je poten van ander mans Saab af.
Ga anders werken dan doe je wat nuttigs.
Blijf met je poten van ander mans Saab af.
Ga anders werken dan doe je wat nuttigs.