Brembo remschijven
-
Erik
- Lid van verdienste
Brembo remschijven
Ik wil mijn voorremmen vervangen met schijven van brembo.
Niks bijzonders qua maat of gaten of sleuven, gewone gladde remschijven alleen sterker zodat er zwaardere blokken op kunnen.
Nu heb ik een set gezien op Elkparts en ik heb me het leplazerus gezocht in nederland, alleen in nederland kan ik ze nergens vinden.
Heeft iemand een adres?
Heeft iemand ervaring met deze schijven icm ferodo ds2500 of eventueel de pagid fastroad blokken.
Ben benieuwd.
Niks bijzonders qua maat of gaten of sleuven, gewone gladde remschijven alleen sterker zodat er zwaardere blokken op kunnen.
Nu heb ik een set gezien op Elkparts en ik heb me het leplazerus gezocht in nederland, alleen in nederland kan ik ze nergens vinden.
Heeft iemand een adres?
Heeft iemand ervaring met deze schijven icm ferodo ds2500 of eventueel de pagid fastroad blokken.
Ben benieuwd.
-
FuTuReMaN
- Geregistreerd lid
Re: Brembo remschijven
Ik heb de Hirsch remmen (=Brembo). Ze bevallen goed. Alleen na ca 65.000 km zijn de schijven op 
-
Erik
- Lid van verdienste
Ik vind hirsch net een tikje te prijzig voor mijn portemonnaie.
Vandaar dat ik zit te denken aan de std brembo oem vervangschijven.
Weet alleen niet waar ik ze in NL kan kopen
Vandaar dat ik zit te denken aan de std brembo oem vervangschijven.
Weet alleen niet waar ik ze in NL kan kopen
-
OnnoV
- Geregistreerd lid
Ik principe moet Biesheuvel Motorsport ze wel kunnen leveren. Ik zag ze niet op de website staan, maar ze kunnen ze wel voor je bestellen. Ook ander leuk speelgoed
www.biesheuvel.nl
www.biesheuvel.nl
-
Injectie
- Moderator
Elke betere automaterialenhandel kan je aan Brembo schiven helpen. Dus zo mioeilijk is het niet te vinden. Probeer eens een Brezan oid.
-
Manic
- Lid van verdienste
Maar dan zeker niet bij die zaak waar jij je schijven besteld had!!!Injectie schreef:Elke betere automaterialenhandel kan je aan Brembo schiven helpen. Dus zo mioeilijk is het niet te vinden. Probeer eens een Brezan oid.
-
Injectie
- Moderator
Ik had ze ook niet bij de Brezan of iets dergelijks besteld. Maar bij Dutch Power trading. Ik moet zeggen hele correcte service van die mensen kreeg netjes elke paar weken een mailtje dat mijn bestelling er nog niet was. Ze vergaten me niet om het zo te zeggen.
De schijven die ik daarna heb besteld had ik met drie weken in huis. Dus dat ging van een leien dakje.
De schijven die ik daarna heb besteld had ik met drie weken in huis. Dus dat ging van een leien dakje.
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Kijk een bij www.europeantuning.com op de site!!
Deze jongen kan dus ook van verschillende merken schijven en blokken aanbieden.
Zijn site is voornamelijk Volvo georienteerd maar hij kan ook voor onze Zweed alles leveren!!
Ik heb er voor mijn classic al een Rvs sportuitlaat vandaan en heb Red dot schijven besteld.
Deze jongen kan dus ook van verschillende merken schijven en blokken aanbieden.
Zijn site is voornamelijk Volvo georienteerd maar hij kan ook voor onze Zweed alles leveren!!
Ik heb er voor mijn classic al een Rvs sportuitlaat vandaan en heb Red dot schijven besteld.
-
Thom
- Donateur

wat kost zo'n uitlaat en schijven? Wat voor uitlaat is het precies?
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Uitlaat is van Ferita en is een fullflow 2,5" RVS vanaf de cat.
Kosten +/-400.00 euro
En de schijven Red Dot XR3000gegroefd(20 groeven) voor een T8(massief dus)kosten +/-250 voor een set dan nog rem blokken erbij voor pak hem beet 45 euro.
Als mijn schijven er zijn laat ik wel weten hoe het bevalt.
Kosten +/-400.00 euro
En de schijven Red Dot XR3000gegroefd(20 groeven) voor een T8(massief dus)kosten +/-250 voor een set dan nog rem blokken erbij voor pak hem beet 45 euro.
Als mijn schijven er zijn laat ik wel weten hoe het bevalt.
-
Thom
- Donateur

hoe bevalt de uitlaat en hoe is het geluid? Zit de roffel er nog in, of heeft een Red Arrow deze standaard al niet?
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Geluid Is Ok, niet te gek maar wel lekker donker en de roffel krijgt hij echt mee want die blijft indrukwekkend!