BN-ers in een Saab

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Gebruikersavatar
rutgerreinier
Donateur
Donateur
Berichten: 5828
Lid geworden op: za 01 dec, 2007 21:43
Regio: NL - Provincie Friesland

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door rutgerreinier » wo 10 aug, 2016 13:17

SAABloos

Sold:
SAAB 9-3 SportEstate AERO TTiD DIONHPT 230pk 12/2008
SAAB 9-3 SportCabrio ARC 2.0T 210pk 2006
SAAB 9-3 Sport Sedan ARC 1.8t 150pk 2003
SAAB 9-3 2.0t S 154pk 1999

Gebruikersavatar
72sonett3
Geregistreerd lid
Berichten: 12894
Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 11:50
Regio: España - Spanje

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door 72sonett3 » wo 09 sep, 2020 21:34

Ik zag net Adelheid Roosen in een classic 900 (NPO2, Human, Thuis op Zuid).

gunar
Geregistreerd lid
Berichten: 4259
Lid geworden op: di 04 dec, 2007 13:43
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door gunar » di 21 jun, 2022 21:15

Vanavond, zopas weer te zien geweest. Adelheid Roosen en haar Saab. In het tv-programma Roosen & Borst (4/4), 20.37-21.30 uur, NPO2. Te midden van de zware en beladen onderwerpen dementie en euthanasie - niet naar verpleeghuis, op de dagbesteding sjoelen en verveling, potentieel een pilletje om het leven te beëindigen (Drionneke slikken🤔) een heerlijke lichtstraal, sprank joie de vivre. Mooie kleur Adelheid, goed onderhouden ! Jouw jas ook geweldig ! (ook goed onderhouden 🙃)

Saab 900 GLE, rood, vijfdeurs ?
Toe schat laat jij de Saab nog even uit.
Samen Saabs kieken ! 😍
All’s was bruuchsch uf dr Wält, das isch Liebi ...Saab... Ewigi Liäbi..!!! ❤️
+ Katze «Brigadier Broccoli» war 😿 Teil des Schweizer Militärs. Je so süss üsi Broccoli... Süessi Meite.

Gebruikersavatar
72sonett3
Geregistreerd lid
Berichten: 12894
Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 11:50
Regio: España - Spanje

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door 72sonett3 » di 21 jun, 2022 21:36

gunar schreef:
di 21 jun, 2022 21:15
... goed onderhouden !
Jammer dat ze rookt, wat zal die auto stinken... :-P+

gunar
Geregistreerd lid
Berichten: 4259
Lid geworden op: di 04 dec, 2007 13:43
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door gunar » di 21 jun, 2022 21:59

Sociaal rokend (🤔). Met die mevrouw, huisarts op rust, die kortgeleden de diagnose kreeg: Alzheimer. Geen zonnetje in huis, zo kwam ze mij voor. Frappant de druk van: Wij als gezin kunnen daar niet mee leven (moeders moeder bracht 15 jaar in verpleeghuis door om met 104 jaar te overlijden. Dat nooit meer !). Het leven is niet te sturen, valt weinig - in - te beslissen. Sturen ! Stuur de jas van Adelheid samen met de Saab naar de stomerij. Opfrisbeurt...water naar de zee dragen. Elk huishouden heeft zijn mores. Zo ook een Saab en haar gebruiker(s). In mijn huishouden 🚗 geen gelurk aan tabak, geen drive-in/through fastfood, geen frietkot friet 🍟+ mayonaise nuttigen in de Saab. Netjes ? Vele boswandelingen laten hun sporen na op het autotapijt. Uitkloppen en stofzuigen doet wonderen. Dat zal niet gaan bij die doorrookte wagen, en bij Adelheid zelf...
Toe schat laat jij de Saab nog even uit.
Samen Saabs kieken ! 😍
All’s was bruuchsch uf dr Wält, das isch Liebi ...Saab... Ewigi Liäbi..!!! ❤️
+ Katze «Brigadier Broccoli» war 😿 Teil des Schweizer Militärs. Je so süss üsi Broccoli... Süessi Meite.

Gebruikersavatar
Fredje65
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 490
Lid geworden op: vr 25 mei, 2012 9:48
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door Fredje65 » wo 22 jun, 2022 7:12

[]

:-S+
Laatst gewijzigd door Sander op za 25 jun, 2022 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd en alleen smileys zijn niet gewenst

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid
Berichten: 12273
Lid geworden op: wo 22 jun, 2005 19:43
Regio: United Kingdom - Verenigd Koninkrijk

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door DaVinz » di 20 jun, 2023 14:04

Is Baudet al genoemd… heeft kennelijk twee Caabs gehad… nooit geweten… laten we niet discussiëren over politiek maar meer over doet Saabje.
9-3 Vector cabrio ‘09 RHD | 900NG SE T '97| 900 16T cabrio '86| 900 Turbo LUX '83| Sonett III '73
RIP: 9³ LPT '01| 9-5 2.0t Estate '00| 900NG '98| 900'87| 900 i'87| 900 i'85| 99 GL '83 (mam)| 99 Turbo '80|

jelger
Geregistreerd lid
Berichten: 18879
Lid geworden op: wo 28 apr, 2004 23:56
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door jelger » di 20 jun, 2023 15:00

Zal ik dan een woke-commentaar geven of toch maar niet? :lol:

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid
Berichten: 12273
Lid geworden op: wo 22 jun, 2005 19:43
Regio: United Kingdom - Verenigd Koninkrijk

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door DaVinz » di 20 jun, 2023 15:05

Hahaha beter commentaar op de puurheid van z’n saab 😄
9-3 Vector cabrio ‘09 RHD | 900NG SE T '97| 900 16T cabrio '86| 900 Turbo LUX '83| Sonett III '73
RIP: 9³ LPT '01| 9-5 2.0t Estate '00| 900NG '98| 900'87| 900 i'87| 900 i'85| 99 GL '83 (mam)| 99 Turbo '80|

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16950
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door Style&Co » di 20 jun, 2023 15:06

DaVinz schreef:
di 20 jun, 2023 14:04
Is Baudet al genoemd… heeft kennelijk twee Caabs gehad
hij heeft nog steeds een Saab maar die heeft ie tijdelijk stil staan omdat hij een maand in een Ferrari gaat rondrijden

https://www.autoblog.nl/nieuws/thierry- ... ri-3510193
live your dreams

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 1520
Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 17:41
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door collega » di 20 jun, 2023 15:11

Ik dacht dat Baudet een ezel was, ehhh had
Nu: 9-5 Vector DionHPT-Schut audio 103k
900 cabrio 1992 3k

Vroeger:
900T16S '87 200k, '87 58K en 900 2.1 55K(sold)
900 T16S cabrio '87 163k (sold)
9000 CS 200k, LPT 55K (sold)
9000 Aero 100k (sold)
9-5 3.0V6 200k, Aero 170K en Aero 341K (sold)

totaal 1.648.000 km of 1.024.510 mijlen Saab

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid
Berichten: 12273
Lid geworden op: wo 22 jun, 2005 19:43
Regio: United Kingdom - Verenigd Koninkrijk

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door DaVinz » di 20 jun, 2023 15:14

9-3 Vector cabrio ‘09 RHD | 900NG SE T '97| 900 16T cabrio '86| 900 Turbo LUX '83| Sonett III '73
RIP: 9³ LPT '01| 9-5 2.0t Estate '00| 900NG '98| 900'87| 900 i'87| 900 i'85| 99 GL '83 (mam)| 99 Turbo '80|

Super72
Geregistreerd lid
Berichten: 549
Lid geworden op: di 31 mei, 2022 11:46
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: BN-ers in een Saab

Bericht door Super72 » wo 21 jun, 2023 7:07

Marcel Veenendaal (de zanger van Di-rect) rijdt in een ijsblauwe 9-5 Dame Etna 2.0i BioPower Estate Griifin.
Als je de boom ziet voordat je hem raakt, dan heb je onderstuur. Hoor je hem alleen, dan heb je overstuur.

www.ewoudhallebeek.nl