BN-ers in een Saab

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Aerosmit
Geregistreerd lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: ma 30 mar, 2009 20:05
Regio: Sverige - Zweden

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Aerosmit » di 10 mei, 2011 22:56

Jeroen Pauw
barry dinges...radar love
henk spaan
die knakker (dikke) van 1 vandaag

er is al ergens een topic over dit onderwerp
WWW.SAABPARTNERS.COM

9-3 Aero coupe 2001

Gebruikersavatar
Robert67
Donateur
Donateur
Berichten: 438
Lid geworden op: vr 06 feb, 2009 13:22
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Robert67 » di 10 mei, 2011 23:22

Johan derksen
veel citroëns (CX en DS) wat 900tjes en 9-3tjes....
saab 9-5 2.0T (192 PK/300 nm)1998_275.000 X
saab 9-5 2.0T (192 PK/300 nm) AUT SE 2000 X
saab 9-5 2.3 T AERO Estate Hirsch AUT 2003 X
saab 9-5 2.3 T AERO Estate AUT 2004 espresso black Blacktop Stage 3

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 16896
Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door turbopilot » di 10 mei, 2011 23:24

turbopilot
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Aerosmit
Geregistreerd lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: ma 30 mar, 2009 20:05
Regio: Sverige - Zweden

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Aerosmit » di 10 mei, 2011 23:34

beroemd werd er gevraagd turbopilot, niet berucht.
WWW.SAABPARTNERS.COM

9-3 Aero coupe 2001

ivo 71
In memoriam †
Berichten: 5709
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 17:29
Regio: NL - Provincie Zeeland

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door ivo 71 » wo 11 mei, 2011 0:35

Marjan Berk, een witte 900 classic. En die jonge Friese zangeres van gevoelige liedjes die vroeger in een duo zat, Mirjam? dinges? Die is zelfs SF-lid.

Trouwens, zo'n draadje hebben we wel degelijk al eens gehad: viewtopic.php?f=16&t=2098&hilit=BN" onclick="window.open(this.href);return false;

Ivo
De gustibus non est disputandum. Ergo: 9000 CSE FPT. Citius et fortius.

Aerosmit
Geregistreerd lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: ma 30 mar, 2009 20:05
Regio: Sverige - Zweden

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Aerosmit » wo 11 mei, 2011 0:59

mirjam? van Twarres? is die SF lid?
WWW.SAABPARTNERS.COM

9-3 Aero coupe 2001

Gebruikersavatar
steirerman77
Donateur
Donateur
Berichten: 1677
Lid geworden op: za 12 jan, 2008 10:01
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door steirerman77 » wo 11 mei, 2011 6:54

En die meid van DWDD...kan niet op haar naam komen...maar weet dat ze een 96 heeft !
SAAB 900 Turbo 1991
SAAB 9-5 TID 2006 Dame Edna
SAAB 9.5 TID 2007 Donorauto
PORSCHE 924 Targa 1982
BMW E88 2008

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 12749
Lid geworden op: wo 15 okt, 2008 23:44
Regio: NL - Provincie Limburg

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Krizzie » wo 11 mei, 2011 8:07

Alfred Lagarde had een 900GT, Barry Hay ook. (Interieur zit in de GT hier nu. :P )
-MY91 Witte T5.5'ed, GT2860rs, 900 Aero: Meer info en foto's hier

Ofzoietsanders
Geregistreerd lid
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar, 2009 12:14
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Ofzoietsanders » wo 11 mei, 2011 8:15

Barry een GT? Kijk, als GE fan wist ik dat geeneens,.. Draadje uit 2004 had ik nog niet gezien,..

Ofzoietsanders
Geregistreerd lid
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar, 2009 12:14
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Ofzoietsanders » wo 11 mei, 2011 8:19

[quote="Ofzoietsanders"]Barry een GT? Kijk, als GE fan wist ik dat geeneens,.. Draadje uit 2004 had ik nog niet gezien,..[/quote]


Oeps, draadje uit 2004 loopt door tot januari jl.; eerst kijken, dan zeiken, zo was het toch?

Gebruikersavatar
1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 3343
Lid geworden op: vr 03 mar, 2006 0:36
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door 1001760 » wo 11 mei, 2011 10:01

Rijdende rechter
Marianne Timmer en kornuiten
Barry Hay http://www.carwoman.nl/2011/03/29/de-au ... barry-hay/
Jort Kelder (900 cabrio)
Saab 9-5 2.3 Turbo aero Estate 04-'06 260 pk - RIP
Iets elektrisch

[size=50]ex: 900 turbo 4d '81; 900i LPG 4d '87; 900i LPG 3d '90; 900c LPG 4d '88; 900S NG 3d '94; 900 turbo 5d '92; 9-5 3.0 estate '99; 9-5 aero estate LPG '03; 9-3 SE 1.8i LPG '05, 9-3 SE 1.9 TiD '09; 9-5 1.9 TiD Estate '07[/size]

Gebruikersavatar
Otto
Donateur
Donateur
Berichten: 1355
Lid geworden op: di 09 mar, 2004 2:18
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Otto » wo 11 mei, 2011 11:24

Robert67 schreef:Johan derksen
Afgeleverd door mij :lol:

Otto
Saab 900 2.1 sedan
Saab 90
Saab 9000CSE 2.3turbo
Saab 900c Coupe
Saab 96 LV4
Saab 9-3 2.0lpt G3 Vialle LPI
Saab 900 NG Cabrio Vialle LPI
Saab 9-3 2.2TiD Hirsch
Saab 900 GL
Saab 9-3 2.2TiD
Saab 9-3 2.0 T Vialle LPI
Saab 900i Coupe
Saab 9-5 2.3t Vector Estate

Gebruikersavatar
Arbilen
Geregistreerd lid
Berichten: 5244
Lid geworden op: di 29 mei, 2007 22:36
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Arbilen » wo 11 mei, 2011 11:50

G.J. Hallink schreef:Andre van Duin heeft in 1994 een nieuwe SAAB 9000 aero gekocht. Dit was een groene kleur en daar heeft hij jaren in gereden. Deze auto heb ik van een partikulier gekocht en ziet er nog steeds erg goed uit. Ik heb contact gehad met Andre van Duin en hij vond het mooi dat de auto weer in goede handen was van een liefhebber. Hij heeft me nog een schaalmodel van Sommerville , precies de zelfde groene SAAB 9000 , die hij van de dealer had gekregen naar mij opgestuurd omdat hij vond dat dit bij de auto hoorde. Ook heeft hij er nog een persoonlijke brief bijgedaan met handtekening. Zo heeft deze auto toch iets unieks.

vr.gr G.J.Hallink
Prachtig verhaal! Zou erg leuk zijn voor het forum als er plaatjes van te maken zouden zijn (brief en de auto).
Ex 9-3 2.2TiD, 9-3 cabrio, 9-5 Vector, 99GL '82, 9-3 Estate, 9-3 Aero cabrio RHD, Saab 900 t sedan 1982,9-3 cabrio 2.0t 2003, cabrio 2.0T 2007

Nu: Saab 95 'Trol' uit 1975 en 9-3 Aero cabrio 2008
Twitter: @saabvrienden
Bluesky: saabvrienden.bsk.social

Gebruikersavatar
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 8505
Lid geworden op: do 30 okt, 2003 1:00
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Wouter » wo 11 mei, 2011 11:56

Otto schreef:
Robert67 schreef:Johan derksen
Afgeleverd door mij :lol:

Otto
Hoe lang geleden was dat dan? Ik zal maar niet zeggen waar hij nu in rijdt..

Chrysler 300 C :?

Gebruikersavatar
Arbilen
Geregistreerd lid
Berichten: 5244
Lid geworden op: di 29 mei, 2007 22:36
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Welke beroemdheden rijden Saab?

Bericht door Arbilen » wo 11 mei, 2011 12:06

Wouter schreef: Ik zal maar niet zeggen waar hij nu in rijdt..

Chrysler 300 C :?
Loser!
Ex 9-3 2.2TiD, 9-3 cabrio, 9-5 Vector, 99GL '82, 9-3 Estate, 9-3 Aero cabrio RHD, Saab 900 t sedan 1982,9-3 cabrio 2.0t 2003, cabrio 2.0T 2007

Nu: Saab 95 'Trol' uit 1975 en 9-3 Aero cabrio 2008
Twitter: @saabvrienden
Bluesky: saabvrienden.bsk.social