Saab & kinderen

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Saab & kinderen

Bericht door 95twinturbo » zo 05 nov, 2023 7:33

Er is al een topic voor vrouwen, voor honden, maar nog niet voor Saab & kinderen zag ik. En dat terwijl velen van ons het Saab-virus met trots en liefde doorgeven op de volgende generatie😊
Dus bij deze: hoe wordt bij jullie het Saab-virus doorgegeven?

Laat ik aftrappen met mijn dochters, onlangs 1 jaar oud geworden. Ben ze hard aan het trainen om Saab te leren zeggen:)

Afbeelding

Voor wie de tekst op de shirtjes niet goed kan lezen. Die heb ik zelf laten maken, met een beetje Photoshoppen van het genuine Turbo-logo😊

Afbeelding

RoelandV
Geregistreerd lid

Re: Saab & kinderen

Bericht door RoelandV » zo 05 nov, 2023 9:23

Begrijp niet waarom foto's in zo'n klein formaat worden geplaatst. Dat mag best wat groter:

Afbeelding

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 05 nov, 2023 9:25

Afbeelding

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » zo 05 nov, 2023 9:53

Mmmm... da's niet helemaal goed gegaan bij ons. Beide kinderen hebben vanaf 'kinderzitjes' achterin een 96 en twee 9-3TiDs gezeten (toen nog nieuw te koop), maar beiden hebben nu een ov-kaart. Ze zijn totaal niet geïnteresseerd in auto's. Misschien had ik ze in hun jonge jaren op de foto moeten zetten met mijn auto's. :-S+

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » zo 05 nov, 2023 12:47

Bij mij precies zo, zoonlief vind een Dodge Charger „wel leuk“ maar voor de rest nul interesse in auto’s. Die gaat de zaak niet overnemen denk ik 😂

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » zo 05 nov, 2023 13:17

Nou moet ik wel zeggen dat ik de enige hier in huis ben die klassiekers leuk vind. Na bijna 30 jaar samen met mijn vrouw EN voordat ik haar kende al klassieke auto-bezitter, moet ik vaststellen dat ze hoogstens 10 meter meegereden is. Laat staat zelf gereden heeft. Mijn TR3A met spaakwielen wordt steevast 'de doodskist-op-4-harpen' genoemd... Een tocht met die auto levert commentaar op als: "Alles bij je? Ook je codicil?"

DV 9-3
Donateur
Donateur

Bericht door DV 9-3 » zo 05 nov, 2023 14:02

Leuk Topic idee!

Onze oudste, hier bekend als MVE, heeft 't virus wel echt te pakken. Hij heeft er inmiddels zelf ook al al twee... (Geen idéé waar 'ie 't vandaan heeft trouwens...)

Afbeelding

Onze jongste, zelf geen petrolhead, vind Saabs stoer. Vooral omdat ze snel zijn (!) en hun tijd zo ver vooruit waren.

Afbeelding

Mijn Lief neemt onze Saabs voor lief. Ze vindt ze wel echt leuk omdat ze anders dan anders zijn, maar al het andere wat haar veilig en droog van A naar B zou brengen zou ze voor zichzelf alleen ook helemaal prima vinden.

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Marius0404 » zo 05 nov, 2023 14:55

de dames hier onderscheiden nog geen 9-5 van een Mondeo... de jongens hebben de classics al gerserveerd :lol:

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 05 nov, 2023 19:18

Afbeelding
Jong geleerd.... :D

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 05 nov, 2023 19:23

Afbeelding

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 05 nov, 2023 19:23

Afbeelding

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 05 nov, 2023 19:26

Afbeelding
Saab Repair Shop for Kids

Afbeelding

Afbeelding

coppe218
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door coppe218 » zo 05 nov, 2023 23:27

Mijn oudste zoon was helemaal gek van Fast en Furious Japanse auto's. Zijn eerste auto een Saab 900NG..... En nu in het bezit van een 9000 en 9-3 Cabrio met een leeftijd van 23 jaar... De jongste haalt hopelijk Ijn rijbewijs volgende week en zal waarschijnlijk de 9000 van zijn broer overnemen. Zelf pas sinds 2015 in bezit van mijn eerst en enige Saab 9-3 Cabrio.

veenaalt
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door veenaalt » ma 06 nov, 2023 19:36

Hij kan nu bijna aan zijn rijbewijs beginnen.😬
Time flies!
Afbeelding

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 06 nov, 2023 20:20

Toen mijn jongste geboren werd in 85 kocht ik n toen 4 jaar oude saab 99 4drs GL, rolgordels achter waren toen nog een unicum, zware deuren, doordachte details, wat een geweldige wagen was dat!

Plaats reactie