StreetSaabView
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
aeensing
- Geregistreerd lid
-
el-barro
- Donateur (2x)

Re: StreetSaabView
https://maps.app.goo.gl/AxwWcBVL4LQiP3dj9

Ha, Google heeft nog van een plekje in het dorp nog geen recente foto gemaakt, houden zo!
Hier woon ik al 13 jaar niet meer, de 96 is nog in bezit, van de 99 zijn al scheermesjes gemaakt denk.

Ha, Google heeft nog van een plekje in het dorp nog geen recente foto gemaakt, houden zo!
Hier woon ik al 13 jaar niet meer, de 96 is nog in bezit, van de 99 zijn al scheermesjes gemaakt denk.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Mijn vorig huis, als ik had geweten dat de camera-auto langs zou komen dan had ik wel even wat blaadjes opgeveegd. Nu meer dan 10j die rommelige foto op het interwebs gehad...
Frost gray 9-5 2.0t en Scarabee 900S.

Frost gray 9-5 2.0t en Scarabee 900S.

-
Vyv
- Moderator + Donateur

Als we dit topic levend willen houden dan moet het verplaatst worden, want in deze rubriek worden oudere topics automatisch opgeschoond.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

balen, de huidige en de laatste drie woonplaatsen geen enkel Saabje te zien (maar ik heb ze wel hoor
)
-
Rik H.
- Donateur (4x)

-
jelger
- Geregistreerd lid
Voordeel van veel thuiswerken: de auto staat voor de deur als de Google auto door de straat komt. Vier maanden geleden nog (dit is denk ik al de 4e update sinds ik er woon, nu 6 jaar)

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Dan doe je dat toch... Jij bent moderator.Vyv schreef: ↑vr 07 jul, 2023 11:40Als we dit topic levend willen houden dan moet het verplaatst worden...