
SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

- Berichten: 1785
- Lid geworden op: do 15 feb, 2007 23:29
- Regio: NL - Provincie Limburg
-
el-barro
- Donateur (2x)

- Berichten: 657
- Lid geworden op: zo 31 aug, 2008 13:33
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

De auto moet op de parkeerplaats van de camping, er was maar een plek waar ik hem neer mocht zetten uiteraard.
Een klassieke 900 is goed gezelschap voor onze 9-5.
Mocht je je eigen auto herkennen: op nr 28 zijn er kleurplaten te halen

If it ain't broken, fix it 'till it is
96 V4 '66 beige
99 GL '82 Terracotta genaamd "Halvar"
9-5 sport estate BioPowerrr '07 2.3t
BMWR50/2 '61
BMW R1150GS Adv. '03
BMW R1150R Rockster '05
Yamaha Diversion 900 met EML CT2000 zijspan
Zündapp Bella R154 '58
96 V4 '66 beige
99 GL '82 Terracotta genaamd "Halvar"
9-5 sport estate BioPowerrr '07 2.3t
BMWR50/2 '61
BMW R1150GS Adv. '03
BMW R1150R Rockster '05
Yamaha Diversion 900 met EML CT2000 zijspan
Zündapp Bella R154 '58
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

- Berichten: 1296
- Lid geworden op: wo 16 feb, 2011 14:51
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
Vandaag in een parkeergarage in Dordrecht, genoeg plek om mijn 900 sedan naast de jongere generatie te parkeren 


95 V4 ('73), toreador rood (R2-B): sinds 2018
900 T8 sedan (‘87), ambassadeurs blauw: sinds 2023
900i 16v ('92), nocturne blauw metallic: 2011-2024
900 T8 sedan (‘87), ambassadeurs blauw: sinds 2023
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
- Berichten: 12895
- Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 11:50
- Regio: España - Spanje
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
Vanmiddag in Drachten op de camperplaats aan de Gauke Boelensstraat.


Laatst gewijzigd door 72sonett3 op za 24 aug, 2024 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
MH
Bekijk ze maar.
'77 96 cabrio
Saab Sonett register Benelux
Saab 96 Jubileumregister
Saab 95 register
Bekijk ze maar.
'77 96 cabrio
Saab Sonett register Benelux
Saab 96 Jubileumregister
Saab 95 register
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1031
- Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
Altijd leuk als je de Appie uitkomt en een andere Saabrijder heeft die van hem ernaast gezet.


-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9276
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
Winsum?!
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1031
- Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
- Regio: NL - Provincie Groningen
-
Ronnes
- Donateur (2x)

- Berichten: 3850
- Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
Ook in België kom je Saabs tegen op de parkeerplaats: parking woonzorgcentrum "De Witte Bergen" in Lichtaart:


Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)
-
Funky Dude
- In memoriam †
- Berichten: 6913
- Lid geworden op: zo 08 mei, 2011 11:36
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
... en nog dezelfde velgen ook...Sa93Ve schreef: ↑za 24 aug, 2024 10:24Altijd leuk als je de Appie uitkomt en een andere Saabrijder heeft die van hem ernaast gezet.
![]()
Wil je het communisme steunen? Koop Chinese meuk!
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1031
- Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
Dat viel mij ook op. Staan ook bijna in dezelfde stand 
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
- Berichten: 12895
- Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 11:50
- Regio: España - Spanje
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
Telt het ook als de Saab aan de overkant van de weg staat? Direct er naast was geen plekje vrij...


Gisteren, Groesbeekseweg, Nijmegen. Er stonden ook nog een paar Volvo's inc. een Amazone.


Gisteren, Groesbeekseweg, Nijmegen. Er stonden ook nog een paar Volvo's inc. een Amazone.
MH
Bekijk ze maar.
'77 96 cabrio
Saab Sonett register Benelux
Saab 96 Jubileumregister
Saab 95 register
Bekijk ze maar.
'77 96 cabrio
Saab Sonett register Benelux
Saab 96 Jubileumregister
Saab 95 register
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
- Berichten: 569
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2016 19:43
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Gewoon bij AH Heemskerk
-
Orphy
- Donateur (5x)

- Berichten: 6932
- Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
-
Marius0404
- Donateur (7x)

- Berichten: 6000
- Lid geworden op: do 22 dec, 2005 11:01
- Regio: NL - Provincie Utrecht
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
jammer van die MINI 
900T16'90
9000Aero'93
900CV'94
9000Anniversary'97
9-5Aero Estate'02
9-3TiD/cabrio'06
Gone: 900GLs'81; 900S'90. Sold:900i'85, CV'86 en CV'87, 97'71, 95’74 na 28 jaar to the next generation
9000Aero'93
900CV'94
9000Anniversary'97
9-5Aero Estate'02
9-3TiD/cabrio'06
Gone: 900GLs'81; 900S'90. Sold:900i'85, CV'86 en CV'87, 97'71, 95’74 na 28 jaar to the next generation
-
Orphy
- Donateur (5x)

- Berichten: 6932
- Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats
Ja die stond erop om te blijven staan 
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
