SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Gebruikersavatar
Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 1785
Lid geworden op: do 15 feb, 2007 23:29
Regio: NL - Provincie Limburg

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Paul Viking » vr 16 aug, 2024 21:07

En ook parking rules in Noorwegen nabij atlantic road
Afbeelding

Gebruikersavatar
el-barro
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 657
Lid geworden op: zo 31 aug, 2008 13:33
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door el-barro » ma 19 aug, 2024 21:09

Afbeelding

De auto moet op de parkeerplaats van de camping, er was maar een plek waar ik hem neer mocht zetten uiteraard.
Een klassieke 900 is goed gezelschap voor onze 9-5.
Mocht je je eigen auto herkennen: op nr 28 zijn er kleurplaten te halen :D

Afbeelding
If it ain't broken, fix it 'till it is
96 V4 '66 beige
99 GL '82 Terracotta genaamd "Halvar"
9-5 sport estate BioPowerrr '07 2.3t
BMWR50/2 '61
BMW R1150GS Adv. '03
BMW R1150R Rockster '05
Yamaha Diversion 900 met EML CT2000 zijspan
Zündapp Bella R154 '58

Gebruikersavatar
Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)
Berichten: 1296
Lid geworden op: wo 16 feb, 2011 14:51
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Joopyboy » wo 21 aug, 2024 22:44

Vandaag in een parkeergarage in Dordrecht, genoeg plek om mijn 900 sedan naast de jongere generatie te parkeren 8)

Afbeelding
95 V4 ('73), toreador rood (R2-B): sinds 2018
900 T8 sedan (‘87), ambassadeurs blauw: sinds 2023
900i 16v ('92), nocturne blauw metallic: 2011-2024

Gebruikersavatar
72sonett3
Geregistreerd lid
Berichten: 12895
Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 11:50
Regio: España - Spanje

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door 72sonett3 » vr 23 aug, 2024 18:13

Vanmiddag in Drachten op de camperplaats aan de Gauke Boelensstraat.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 72sonett3 op za 24 aug, 2024 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sa93Ve
Geregistreerd lid
Berichten: 1031
Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Sa93Ve » za 24 aug, 2024 10:24

Altijd leuk als je de Appie uitkomt en een andere Saabrijder heeft die van hem ernaast gezet.



Afbeelding

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 9276
Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Saapie » za 24 aug, 2024 13:57

Winsum?!
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.

Gebruikersavatar
Sa93Ve
Geregistreerd lid
Berichten: 1031
Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Sa93Ve » za 24 aug, 2024 14:31

Jazeker.

Gebruikersavatar
Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 3850
Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Ronnes » za 24 aug, 2024 16:40

Ook in België kom je Saabs tegen op de parkeerplaats: parking woonzorgcentrum "De Witte Bergen" in Lichtaart:

Afbeelding
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)

Gebruikersavatar
Funky Dude
In memoriam †
Berichten: 6913
Lid geworden op: zo 08 mei, 2011 11:36
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Funky Dude » za 24 aug, 2024 18:28

Sa93Ve schreef:
za 24 aug, 2024 10:24
Altijd leuk als je de Appie uitkomt en een andere Saabrijder heeft die van hem ernaast gezet.
Afbeelding
... en nog dezelfde velgen ook...
Wil je het communisme steunen? Koop Chinese meuk!

Gebruikersavatar
Sa93Ve
Geregistreerd lid
Berichten: 1031
Lid geworden op: zo 24 jan, 2021 20:59
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Sa93Ve » zo 25 aug, 2024 1:26

Dat viel mij ook op. Staan ook bijna in dezelfde stand :)

Gebruikersavatar
72sonett3
Geregistreerd lid
Berichten: 12895
Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 11:50
Regio: España - Spanje

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door 72sonett3 » ma 26 aug, 2024 11:35

Telt het ook als de Saab aan de overkant van de weg staat? Direct er naast was geen plekje vrij...

Afbeelding

Afbeelding
Gisteren, Groesbeekseweg, Nijmegen. Er stonden ook nog een paar Volvo's inc. een Amazone.

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid
Berichten: 569
Lid geworden op: wo 13 jan, 2016 19:43
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Blackboxer07 » di 03 sep, 2024 18:44

Afbeelding
Gewoon bij AH Heemskerk

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 6932
Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Orphy » di 03 sep, 2024 18:47

Zaterdag bij de Plus in Slochteren nota bene!


Afbeelding
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper

Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.

Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl

Gebruikersavatar
Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 6000
Lid geworden op: do 22 dec, 2005 11:01
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Marius0404 » di 03 sep, 2024 20:01

jammer van die MINI :D
900T16'90
9000Aero'93
900CV'94
9000Anniversary'97
9-5Aero Estate'02
9-3TiD/cabrio'06

Gone: 900GLs'81; 900S'90. Sold:900i'85, CV'86 en CV'87, 97'71, 95’74 na 28 jaar to the next generation

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 6932
Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: SAAB-gezelschap op de parkeerplaats

Bericht door Orphy » di 03 sep, 2024 20:03

Ja die stond erop om te blijven staan 😂
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper

Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.

Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl