Auto verkopen naar spanje. ?????

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Gebruikersavatar
Ibanez
Geregistreerd lid
Berichten: 662
Lid geworden op: vr 25 apr, 2008 21:37
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: Auto verkopen naar spanje. ?????

Bericht door Ibanez » za 20 mei, 2023 18:55

:wink: :wink: :wink:
'Saabrijder sinds 2002'
9³ Cabriolet 1.8t Nocturne Blue 2005
9³ 5-deurs T Cayenne-rood SE 1998
900 Coupé (een i-tje) Embassy Blue 1998
Ergens tussen Breda en Hoogstraten

Bungy123
Geregistreerd lid
Berichten: 828
Lid geworden op: ma 10 nov, 2014 22:42
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Auto verkopen naar spanje. ?????

Bericht door Bungy123 » za 20 mei, 2023 20:16

Fijn dat je er niet intrapt.
Dit gebeurt nog steeds dagelijks een aantal keer ! in NL.
Maar ja, die mensen zijn geen lid van dit forum...
9-5 2.3 Aero estate 2000 (v) 9-5 2.0 Linear 4-D 2006 (v)9-3 2.0t SE Cabriolet 1999 (v)9-3 2.0T SE Cabriolet 2001 (v)
9-3 2.0t SE Hatchback 2002 (v)9-3 2.0t SE Cabriolet 225 pk 2000 (v)
9-3 2.0T SE Cabriolet 185 pk + 9-5 3.0-V6 Griffin Estate 2000

Gebruikersavatar
Fredje65
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 490
Lid geworden op: vr 25 mei, 2012 9:48
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Auto verkopen naar spanje. ?????

Bericht door Fredje65 » ma 22 mei, 2023 11:27

klaasj schreef:
za 20 mei, 2023 18:52
[]

bedankt fijn forum. Ik had al geen goed gevoel maar je weet maar nooit met al die pensionada's in spanje.
Of Frank Rauwers moet de potentiële koper zijn. :D
Die heeft me laatst een hagelnieuw ice cube derde remlicht toegestuurd vanuit Spanje.
Maar die zou je vast via dit forum hebben benaderd.