Auto verkopen naar spanje. ?????
-
Ibanez
- Geregistreerd lid
- Berichten: 662
- Lid geworden op: vr 25 apr, 2008 21:37
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: Auto verkopen naar spanje. ?????
'Saabrijder sinds 2002'
9³ Cabriolet 1.8t Nocturne Blue 2005
9³ 5-deurs T Cayenne-rood SE 1998
900 Coupé (een i-tje) Embassy Blue 1998
Ergens tussen Breda en Hoogstraten
9³ Cabriolet 1.8t Nocturne Blue 2005
9³ 5-deurs T Cayenne-rood SE 1998
900 Coupé (een i-tje) Embassy Blue 1998
Ergens tussen Breda en Hoogstraten
-
Bungy123
- Geregistreerd lid
- Berichten: 828
- Lid geworden op: ma 10 nov, 2014 22:42
- Regio: NL - Provincie Utrecht
Re: Auto verkopen naar spanje. ?????
Fijn dat je er niet intrapt.
Dit gebeurt nog steeds dagelijks een aantal keer ! in NL.
Maar ja, die mensen zijn geen lid van dit forum...
Dit gebeurt nog steeds dagelijks een aantal keer ! in NL.
Maar ja, die mensen zijn geen lid van dit forum...
9-5 2.3 Aero estate 2000 (v) 9-5 2.0 Linear 4-D 2006 (v)9-3 2.0t SE Cabriolet 1999 (v)9-3 2.0T SE Cabriolet 2001 (v)
9-3 2.0t SE Hatchback 2002 (v)9-3 2.0t SE Cabriolet 225 pk 2000 (v)
9-3 2.0T SE Cabriolet 185 pk + 9-5 3.0-V6 Griffin Estate 2000
9-3 2.0t SE Hatchback 2002 (v)9-3 2.0t SE Cabriolet 225 pk 2000 (v)
9-3 2.0T SE Cabriolet 185 pk + 9-5 3.0-V6 Griffin Estate 2000
-
Fredje65
- Donateur (5x)

- Berichten: 490
- Lid geworden op: vr 25 mei, 2012 9:48
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Auto verkopen naar spanje. ?????
Of Frank Rauwers moet de potentiële koper zijn.klaasj schreef: ↑za 20 mei, 2023 18:52[]
bedankt fijn forum. Ik had al geen goed gevoel maar je weet maar nooit met al die pensionada's in spanje.
Die heeft me laatst een hagelnieuw ice cube derde remlicht toegestuurd vanuit Spanje.
Maar die zou je vast via dit forum hebben benaderd.