iiiiillljjjjjj.....!!

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Ewout900
Geregistreerd lid

iiiiillljjjjjj.....!!

Bericht door Ewout900 » zo 27 jun, 2004 14:11

So much for brand identity...

Afbeelding

:roll: Ewout.

Ruud
Geregistreerd lid

Re: iiiiillljjjjjj.....!!

Bericht door Ruud » zo 27 jun, 2004 15:45

De linkse is mooi, de rechtse is lelijk...
Volgens mij is die velg van orgine voor Opel bedoeld. gezien de styling.

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Bericht door Moppersmurf » zo 27 jun, 2004 16:09

En dit zijn nog alleen maar velgen. Binnenkort kun je dit geintje ook uithalen met je motorkap, portieren, stoelen etc. Alleen de grille niet, tegen bijbetaling van 20% premiumbrand toeslag krijg je van GM een grille van Saab met als toegift een badge van Saab.
En dat terwijl Saab altijd zoveel werk maakte van z'n velgen. De soccerball, de schoeprad-turbovelgen op de 99 turbo, ach, goede oude tijd....
Moppersmurf

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » zo 27 jun, 2004 16:18

Afbeelding
Je denkt dat het gewoon Opels zijn, maar als je dichterbij komt zie je dat er Saab-logo's op staan... :-S+
Ik hoop heel erg dat het nooit zo ver zal komen...

SimonA50

Bericht door SimonA50 » zo 27 jun, 2004 18:29

Psssttt.............

Nog nooit in Zweden geweest zeker? Hier verkoopt de Saab/Opel daeler al jaaaaren Saab en Opel onder een dak.
(bovenstaande foto is ook in Zweden gemaakt)

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 27 jun, 2004 18:55

what's the fuzz all about ?

:D
Binnenkort kun je dit geintje ook uithalen met je motorkap, portieren, stoelen etc
dat is rond 1986 ook al geprobeerd, dus echt nieuw is het idee niet LOL...

kortom 'ons' saab flirt daar al 20 jaar mee...

die velgen .. nee, mooi zijn ze niet ! maar dat zijn 90% van de velgen (waaronder zeker ook een substantieel aantal originele Saab velgen LOL)

:roll:

Remco
Donateur
Donateur

Bericht door Remco » zo 27 jun, 2004 21:06

Jullie zijn wel scherp zeg :shock: .....die velgen heb ik dus te koop ja. Ik verkoop ze voor mijn oom, een Opel rijder. Ik zelf rijd echter al 3 jaar Saab en voorlopig blijft dat ook zo. Toen ik de velgen hier echter had liggen leek het me dat de Saab emblemen misschien ook wel zouden passen, de steek is tenslotte met 5*110 ook al hetzelfde. Even geprobeerd en jawel hoor het past perfect :D . Op deze manier kun je de velgen aan een groter publiek verkopen. Het mag dan een Opel velg zijn maar zo lelijk vind ik hem helemaal niet, zeker niet met Saab logo. En de velgen van Opel en Saab worden waarschijnlijk toch in de dezelfde fabriek gemaakt! Alleen probeer bij de Saab dealer maar eens voor 450 euro een nieuwe originele set te krijgen in 7,5*17 inch....... :?

Dus voor een ieder die maling heeft van wat er orgineel onder hoort:

een mooi setje nieuw en origineel GM lichtmetaal in de maat 7,5J x 17" steek 5 x 110 met Opel emblemen (heheh) voor 450 euro. Met Saab emblemen kan ook maar dan kosten ze 500 euro, daar deze naafdopjes bij Saab 11 euro per stuk zijn....De Opel kan je dan aan de muur hangen :roll:

Afbeelding

Groeten,

Remco

Plaats reactie