Eventjes racen...

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
erwin mertens
Geregistreerd lid

Eventjes racen...

Bericht door erwin mertens » wo 16 jun, 2004 15:44

Gisteren naar Laroche geweest met m'n vriendin,zij heeft 't niet zo op hard rijden,maar tot 160km/u valt nog mee voor haar :lol:
's Avonds rijden we terug en ze valt in slaap 8) ,dus gaat deze jongen eens extra gas geven en efkes kijken hoe hard die kan...beetje later rijd ik 220km/uur(ik denk nog niet de maximum,en is 220km/u wel echt 220???,afwijking enzo...),enfin soit,ik rijd dus 220 en de auto maakt natuurlijk hels kabaal en madam wordt wakker :? ,'t eerste wat ze met haar slaapoogjes doet is kijken naar de teller :cry: ,en nu de clou!:amai,zegt ze ik dacht al dat je veel te hard reed,maar 't is maar 120... :lol: ,eerlijkheidshalve moet ik toevoegen dat luttele seconden later ze nog eens keek en ik dan wel op m'n donder kreeg... :?
Misschien niet echt relevant op deze site maar ik vond 't toch leuk :)

Marc
Lid van verdienste

Re: Eventjes racen...

Bericht door Marc » wo 16 jun, 2004 15:51

Je hebt mijn raad om in Wallonie te gaan scheuren dus opgevolgd :mrgreen:

De 900 turbo zou theoretisch 230 moeten lopen, al kan je mits wat motoraanpassingen de teller ook uit de schaal laten lopen :wink:

Op die grote afdaling als je van Luxemburg komt heb ik de teller eens op 225 gezien. Dit was met het oude 115pk dieselblok, dat toen bijna 5000 tpm stond te draaien :oops:

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » wo 16 jun, 2004 16:00

Eigenlijk heb je me lichtjes geinspireerd Marky,we gingen eerst naar zee gaan :lol:

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » wo 16 jun, 2004 16:25

oei naar zee???

Dat is de E40 waar je de paarse corsaatjes langs de kant niet op een hand kan tellen :wink: :lol:

Goede keuze dus, anders was je nu aan het fietsen

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » wo 16 jun, 2004 16:53

marky schreef:De 900 turbo zou theoretisch 230 moeten lopen, al kan je mits wat motoraanpassingen de teller ook uit de schaal laten lopen :wink:
Goh Marky, hoe weet je dat? :wink: :wink: :twisted:

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » wo 16 jun, 2004 18:20

Wel euh :oops: :oops: :oops: , had Renato Boldrini dat niet verteld? :wink: :lol:

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » do 17 jun, 2004 22:04

Hoe hard moet ik rijden om dit gesprek te kunnen volgen?
Maptun stage 5 ofzo? :lol:

Plaats reactie