inruilprijs?
-
Garrett
- Lid van verdienste
inruilprijs?
Vanmiddag meegeweest met een vriend van me, om zijn moeder een new mini cooper aan te smeren...
Op een bomvolle Mini van 29.000euro gaven ze een inruilwaarde van 17.500euro... Mijns inziens een belediging voor een:
03-2002 9-3 185pk Business Edition
35.000km
In smetteloze (niet-rokers) toestand......
Wat vinden jullie??
Op een bomvolle Mini van 29.000euro gaven ze een inruilwaarde van 17.500euro... Mijns inziens een belediging voor een:
35.000km
Wat vinden jullie??
-
easy
- Geregistreerd lid
Re: inruilprijs?
En die 9-3 is al door de handel aangekochtFlèche Rouge schreef:Vanmiddag meegeweest met een vriend van me, om zijn moeder een new mini cooper aan te smeren...
35.000km
Wat vinden jullie??
Gr,
Easy
(die vaststelt dat argeloze burgers genaaid worden waar ze bij staan)
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Lastig. De afschrijving lijkt mij hoog. Bedenk wel dat je voor een heel ander soort auto komt shoppen. Wat moet de dealer van Mini met een dure Saab 9.3? De Saab is een stuk duurder geweest dan de Mini nu is, da's lastig inruilen. Ga voor de aardigheid eens buurten bij Saab, en vraag een offerte.
Overigens vrees ik dat we een probleempje hebben met de waardevastheid van de 9.3. Er hangt toch een waas van 'problemen en duur onderhoud' rondom Saab. En niet helemaal ten onrechte.
Dure skelter trouwens, zo'n Mini...leuk ding, maar voor 29.000 neuris heb ik liever een Saab.
Moppersmurf
Overigens vrees ik dat we een probleempje hebben met de waardevastheid van de 9.3. Er hangt toch een waas van 'problemen en duur onderhoud' rondom Saab. En niet helemaal ten onrechte.
Dure skelter trouwens, zo'n Mini...leuk ding, maar voor 29.000 neuris heb ik liever een Saab.
Moppersmurf
-
Garrett
- Lid van verdienste
Bert Story had inderdaad al rondgebeld en het hoogste bod was hopsa 17500euro die zonder pardon overgenomen word op de offerte. Een genaaid worden waar je bij staat durf ik het bijna te noemen ja...
inderdaad een dure skelter, maar wel errrrug leuk hoor. Het rijdt werkelijk waar fantastisch.
inderdaad een dure skelter, maar wel errrrug leuk hoor. Het rijdt werkelijk waar fantastisch.
-
Stef cabrio
- Geregistreerd lid
Indien het een cabrio moest zijn een heel mooie prijsFlèche Rouge schreef:Vanmiddag meegeweest met een vriend van me, om zijn moeder een new mini cooper aan te smeren...
35.000km
Wat vinden jullie??
-
verde900
- Donateur

wat kostte de 9-3 nieuw?
(met 2 jaar mag er wel zo´n 40% vanaf zijn)
(met 2 jaar mag er wel zo´n 40% vanaf zijn)
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

hmm... zou kunnen. Vuistregel is een halfwaardetijd 3 jaar (bmw/audi/mercedes 4 jaar) met normale km's... deze heeft echter weinig gereden en is nog maar net 2 jaar dus ik vind de inruilprijs wel wat aan de lage kant. Nieuw koste de auto 32 a 35 duizend euro. dus dan hang je rond de 20.
-
verde900
- Donateur

maar zeg nou zelf, van een SAAB naar een mini dat moet toch ontmoedigd worden, en dat doet de mini dealer dan ook gewetensvol!
-
900T-R
- Geregistreerd lid
Lijkt me eerlijk gezegd een normale inruilprijs. En voor 29.000 euro mag ik hopen dat het een Cooper S is - en sorry jongens, wie daar in gereden heeft stelt vast dat die toch wel even leuker is dan welke huidige Saab dan ook...
Maar waarschijnlijk was het een 'gewone' Cooper die op een hersenloze manier is volgehangen met toeters en bellen... is men bij BMW erg goed in (zag laatst een Cooper Special - géén Cooper S, gewoon het ongeblazen torretje - ter waarde van 34.200 euro...).
Maar waarschijnlijk was het een 'gewone' Cooper die op een hersenloze manier is volgehangen met toeters en bellen... is men bij BMW erg goed in (zag laatst een Cooper Special - géén Cooper S, gewoon het ongeblazen torretje - ter waarde van 34.200 euro...).