I'm Back

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

I'm Back

Bericht door Gele aero » wo 09 jun, 2004 9:32

Hoi allemaal,

Goed je kunt het dus proberen, na een saab weer in een kever gaan rijden, maar dat hou je dus niet lang vol.
Na wat wikken en wegen ben ik nu weer een zeer blije bezitter van een saab. Het is een witte saab 90 met 220.000 op de klok en geen plekje roest te bekennen. Ik mag wel zeggen dat ik een beetje verliefd ben, wat heerlijk om weer in goede stoelen te zitten en dan dat heerlijke dashboard, lekker jaren tachtig met erg mooie wijzers (en een vacuummetertje op het dashboard gemonteerd, volgens mij geen standaard-item toen der tijd). Opvallend soepel trouwens die carburateur 2 liter, valt me 100% me.

Anyway ik zal me weer frequenter melden op het forum dan de afgelopen maanden, maar vooral heerlijk rijden in de saab. Het blijft toch liefde op het eerste gezicht die saabs. :lol: :lol: :lol: :lol: :shock:

Hannes
Forum Admin

Re: I'm Back

Bericht door Hannes » wo 09 jun, 2004 10:45

gefeliciteerd met je keuze.

Hannes

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » wo 09 jun, 2004 10:48

Bedankt, leek me geen slechte keuze in ieder geval. :P

Diederik
Geregistreerd lid

Bericht door Diederik » wo 09 jun, 2004 12:32

en een fotootje?

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » wo 09 jun, 2004 16:27

Tja da's nog even wachten, heb geen digitale camera 8) Maar zodra ik een foto op cd-rom heb (en die komen er zeker :lol:) dan post ik ze!
Tot die tijd denk aan een saab 90 verf 'm wit en doe er standaard velgen op en blauwe bekleding en dan heb je een goed beeld voor je :lol: :lol: :lol: :lol:
Zodra ik een foto heb verander ik ook het klein plaatje :oops: :oops:

Bas
Geregistreerd lid

Bericht door Bas » wo 09 jun, 2004 20:46

Leuk nog een Saab 90 rijder erbij! Goede keuze! Ben ook al weer bijna twee jaar erg enthousiast met mijn witte 90. Het blijft een heel bijzondere auto...

Veel rij-plezier!

Groet,

Bas

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » wo 09 jun, 2004 20:50

Bedankt, dat rij plezier gaat zeker lukken 8) 8)

Bas
Geregistreerd lid

Bericht door Bas » wo 09 jun, 2004 20:51

Daar heb ik alle vertrouwen in!!! :D

bmw3er
Geregistreerd lid

Bericht door bmw3er » wo 09 jun, 2004 22:54

dashboard van de 90 is voor zover ik t kan beoordelen (ronde klokken, knoppen, tuimelschakelaars en vooral die strip imitatiehout eronder) hetzelfde als uit de 99. en die was van 1973/74 zoals ik me de 99 combi coupe herinner.
kortom: geen jaren 80, jaren 70!

gefeliciteerd met je aanwinst.

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » do 10 jun, 2004 8:10

Daar zal je zeker gelijk in hebben, toen ik er in naar huis reed kon ik me wel voorstellen dat de auto in 1986 toch wat oubollig aandeed (vooral het dashboard, maar het blijft een gaaf gezicht)

Plaats reactie