Saab 9-3 2008 beenruimte vergeleken met 95 1999

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
vincentvwijn
Geregistreerd lid

Saab 9-3 2008 beenruimte vergeleken met 95 1999

Bericht door vincentvwijn » zo 30 apr, 2017 10:19

Hallo Allemaal!

Een vraag?!

Ik rij al met bijna 3 jaar (eerste auto) met veel plezier met een Saab 95 2.3 t uit 1999 een wereld auto! gekocht van mij opa (die zit in de auto handel) met een km stand van 255000+-
helaas heeft de auto het van de week begeven, ik zij vorig jaar dat als deze saab er mee op houd dat ik dan weer voor een saab zou gaan.

Hoop rond gekeken Bmw audi Mercede Volvo. maar toch terug gekomen op saab, er is alleen een ding zelf ben ik rond de 2m lang en pas goed in de oude saab 95, nu is mijn oog gevallen op een Saab 9-3 2.8 Turbo x xWD Sedan ,belangrijk Automaat (schakelen liever niet meer)

Nou is de vraag hoe is het verschil in de beenruimte aan de bestuurders kant van de saab 9-3 vergeleken met de oude saab 95??

en zit er nog verschil in een saab 9-3 sedan of stationwagen in beenruimte? achter het stuur.

Mvg Vincent

Gebruikersavatar
V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Saab 9-3 2008 beenruimte vergeleken met 95 1999

Bericht door V6Aero » zo 30 apr, 2017 10:41

Het beste advies: ga 'proefzitten' :wink: Zelf ben ik iets minder lang, maar ik zit in de 9-3 een stuk beter (qua zitpositie). In de 9-5 zit ik met mijn knieën redelijk dicht op het stuur, daar heb ik in de 9-3 totaal geen last van.
Ik weet niet of er weleens mensen achterin zitten, maar daar biedt de 9-5 een stuk meer ruimte.

Plaats reactie