Surfend op internet kom ik soms bijzondere Saab reclames en advertenties tegen.
Zie er zoveel dat ik denk: eigenlijk is het wel de moeite waard voor een nieuwe topic.
Daarom hierbij de aftrap met een bijzondere Saab-advertentie van voormalig Saab-dealer Kompier:
Vandaag mijn nieuwste aankoop binnengekregen. Een leuk boekwerkje uit 2007/2008 met advertenties van Saab uit de jaren '80, uitgegeven door Saab Nederland.
Formaat A4, 28 pagina's in ringband.
Goeie tekstschrijver had dat reclamebureau!
Hier een paar willekeurige pagina's. de eerste is de cover.
De laatste is voor Etienne, al zal hij deze ongetwijfeld al hebben.
Ik was afgelopen zaterdag in de auto op de radio aan het kanaalzwemmen en hoorde ineens op radio nl reclame voor saab Arnhem. hoor je niet vaak op de radio, en zeker de laatste tijd niet (meer).
Om meteen alles verder overbodig te maken:
op Pinterest heeft iemand een album vol Saab advertenties bij elkaar gesprokkeld. Volgens mij is het een Zuiderbuur.
Als hij hier actief is: complimenten!
@martinphili: ik heb op Pininterest meer webpagina's over Saab en Saab reclame gevonden.
Heb ze niet hier vermeld omdat je bij Pininterest moet inloggen om alle plaatjes te kunnen bekijken.
De webpagina van Tholen is daarentegen wél vrij toegankelijk.
Om die reden heb ik hier de webpagina van Tholen vermeld.
Ja,ik geloof dat ik die ook gezien heb. Die zijn er wel. Ik bedoel eigenlijk de Nederlandse spotjes. Werd altijd door één en dezelfde persoon ingesproken. De stem leek wel een beetje op die van Leo de Haas. Bedankt voor je snelle reactie trouwens.
Klasse! Dat is wel de goeie stem die ik bedoelde. Maar het is niet de stem van Leo de Haas,zoals ik dacht. Het was een spotje dat ging over drie types van automobilisten. De automobilisten die wel wilden,maar niet konden.(te weinig vermogen) De type die wel kon en het ook deed(BMW,Audi,enz.) en de type die wel kon maar het niet hoefde.(Saab)
Bedankt voor het zoeken!