terugrit naar huis (Soest) ging goed, ondanks regen en nederlandse verkeersdrukte.
motor staat nu weer in de garage, en de onderdelen die ik denk nodig te hebben, zijn besteld. daarnaast nog een stuurgewicht besteld voor het rechter stuurgewei. dat zit al los sinds ik de motor heb en vond het een goede gelegenheid om dat nieuw te bestellen. in Japan, want dat is uiteindelijk goedkoper, ondanks invoerheffingen en dergelijke. hoe raar dat misschien ook klinkt.
SAAB-rijders op twee wielen
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
- Berichten: 8221
- Lid geworden op: vr 03 apr, 2009 16:42
- Regio: NL - Provincie Utrecht
Re: SAAB-rijders op twee wielen
zakelijk:
VDLBerkhof Citea
Ebusco 3.0
MG ZS
privé:
de OdoardoGrijze: [1986 Saab 9000i CC]
de Engelse: [1998 Saab 9000 2.0t A50 RHD]
de Caab: [2004 Saab 9-3 1.8T (215-ish PK) cabriolet]
Dagelijks: Volvo V70 2.4i 170
(en nog 3 Honda 2-wielers)
VDLBerkhof Citea
Ebusco 3.0
MG ZS
privé:
de OdoardoGrijze: [1986 Saab 9000i CC]
de Engelse: [1998 Saab 9000 2.0t A50 RHD]
de Caab: [2004 Saab 9-3 1.8T (215-ish PK) cabriolet]
Dagelijks: Volvo V70 2.4i 170
(en nog 3 Honda 2-wielers)