By The Way :dat was zonder dat ik het door had, had het zelf niet eens gezien voor de opmerkingen van een van jullie, als ik het geweten had had ik hem meteen aangepast geplaatst.72sonett-III schreef:Ik herinner me van jou anders ook nog wel een 'lekker' vies plaatje...edwardkommeren schreef:wat een lekker stel jullie
BN-ers in een Saab
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †
Berk is binnen
In De Volkskrant vanochtend: MARJAN BERK (schrijfster) wint dit jaar een miljoen in de LOTTO. Guess what? Zij ruilt haar 13 jaar oude SAAB in voor een olijfgroene DEMO bij de lokale Saab-dealer.
Kijk, da's nou een zinnige besteding van een gewonnen MILJOEN.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Re: Berk is binnen
Vind je?shearwater schreef:In De Volkskrant vanochtend: MARJAN BERK (schrijfster) wint dit jaar een miljoen in de LOTTO. Guess what? Zij ruilt haar 13 jaar oude SAAB in voor een olijfgroene DEMO bij de lokale Saab-dealer.
Als haar 13 jaar oude Saab nog een classic was (zou nog net kunnen) had ze dat geld beter gestopt in een restauratie of een goede beurt van haar 900
-
HdL
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

Ook in het nieuwe jaar gaat hij door he, de belhamel.......taaffert schreef:Je hebt de Story en Privé erop nageplozen?sander69 schreef:Ik geloof dat de beide broers in de serie ( Robert en Jeff ) prive alletwee in een saab rijden...93-SS-ARC schreef:Een GTST meneer met mooie 9-3 Caab vond mijn Arrow ook erg mooi
Toen je bij kapper zat zeker, haha
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
shearwater
- In memoriam †
Zaken niet zo serieus nemen, joh. Laat dat mens nou gewoon lekker een comfortabele 9-3 ss (neem ik aan) kopen. Na 13 jaar saabtrouw mag dat toch zeker wel op haar zoveelenzeventigste. Ze had ook wat andere kunnen kiezen. Een Opel Meriva bijvoorbeeld, om maar eens iets ergs te noemen.S@@bman schreef:Vind je?shearwater schreef:Kijk, da's nou een zinnige besteding van een gewonnen MILJOEN.
Als haar 13 jaar oude Saab nog een classic was (zou nog net kunnen) had ze dat geld beter gestopt in een restauratie of een goede beurt van haar 900.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Whahahashearwater schreef:Een Opel Meriva bijvoorbeeld, om maar eens iets ergs te noemen.
Van alle kanten
-
PeterB
- Geregistreerd lid
-
ronaldjedc
- Geregistreerd lid