Allerlei algemene Saab onderwerpen.
-
Pluseight
- Geregistreerd lid
Bericht
door Pluseight » wo 24 okt, 2007 18:55
Kwam deze net tegen op het Grote Saabforum op AW. Mag toch niet ontbreken op dit topic.
Kende het forum overigens niet...
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » wo 24 okt, 2007 18:58
Pluseight schreef:Kwam deze net tegen op het Grote Saabforum op AW. Mag toch niet ontbreken op dit topic.
Kende het forum overigens niet...
Erg gaaf plaatje
Had vandeweek ook de nightpanel functie aanstaan, werd even wakkergeschud toen de rest van de km-tellerschaal ook verlicht werd! Wereldgoodie dat nightpanel!
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 24 okt, 2007 19:25
Hoezo, je hebt toch neem ik aan ook gewoon een dingdong in je auto die je op een snelheid in kan stellen en dan dingdongt?
Dat werkt nog veel mooier!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 24 okt, 2007 19:27
taaffert schreef:Hoezo, je hebt toch neem ik aan ook gewoon een dingdong in je auto die je op een snelheid in kan stellen en dan dingdongt?
Zit dat niet alleen in de Sports Sedan en niet in de 9-3 OG?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 24 okt, 2007 19:30
900NG heeft het in elk geval al.
Of vertel ik nu iets nieuws?
Onlangs iemand helemaal gek mee gemaakt (die wist niet dat het erin zat).
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » wo 24 okt, 2007 19:31
taaffert schreef:Hoezo, je hebt toch neem ik aan ook gewoon een dingdong in je auto die je op een snelheid in kan stellen en dan dingdongt?
Nou dat belletje heb ik bij mij nog niet horen dingdongen, weet ook niet of dat in te stellen is in een 9-3 og(??? what da hell, waarom allemaal die vervelende afkortingen, dat ding heet gewoon 9-3). Maar van mij hoeft dat gedingdong ook niet, het is geen Amerikaner met allemaal dingetjes en dongetjes

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 24 okt, 2007 19:33
9-3 Original Generation, gelijk de mooiste

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 24 okt, 2007 19:36
Martijn Oosterom schreef:Bij mij ging die altijd 'ding dongen' als ik boven de 140 reed.
Maar even uitgezet....was bloed irritant

Wat te denken van het "ding, dong, ding dong, ding ding dong" als je bij de gefacelifte 9-3 de deur open hebt staan, ik werd er meteen al gek van

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 24 okt, 2007 19:41
Martijn Oosterom schreef:En toch zal je je voor je kop slaan als je het uit zet en straks met een lege accu staat

Dat is waar

-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid
Bericht
door Willy en Peter » wo 24 okt, 2007 19:42
gj9000 schreef:Grappig om te lezen dat zo velen deze functie gebruiken, had ik niet gedacht.
Wij gebruiken het nooit, we vinden het eigenlijk een enigszins overbodige functie. Mee-rijders (niet Saab-rijders) vinden het juist wel weer geweldig.
(Tussen haakjes: op de 900NG heet het Black Panel)
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » wo 24 okt, 2007 19:43
Martijn Oosterom schreef:En toch zal je je voor je kop slaan als je het uit zet en straks met een lege accu staat

Wie laat er nou z'n deur open staan? Als ik 'm dan op slot zou doen, dan gaat binnen de kortste keren het alarm af omdat er een deur openstaat. Enfin, ik haat dingdongetjes! Zou ze meteen uit laten zetten. Ik ben nog te lui geweest om het gordelpiepje uit te laten zetten, ik start namelijk vaak eerst m'n auto en doe dan pas gordel om(of m'n vriendin is te langzaam met gordel). Ook een erg vervelend piepje.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 24 okt, 2007 19:47
sjoerdk schreef:Wat te denken van het "ding, dong, ding dong, ding ding dong" als je bij de gefacelifte 9-3 de deur open hebt staan, ik werd er meteen al gek van

Dat betekent dat je sleutel nog in het contact staat (ja staan bij een Saab

) Licht kun je niet vergeten, dat gaat automatisch mee. Of je moet `m op petjes stand hebben staan (stadslicht met mistlampen).
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 24 okt, 2007 19:49
taaffert schreef:sjoerdk schreef:Wat te denken van het "ding, dong, ding dong, ding ding dong" als je bij de gefacelifte 9-3 de deur open hebt staan, ik werd er meteen al gek van

Dat betekent dat je sleutel nog in het contact staat (ja staan bij een Saab

) Licht kun je niet vergeten, dat gaat automatisch mee. Of je moet `m op petjes stand hebben staan (stadslicht met mistlampen).
Helaas zat de sleutel er niet in

Het stadslicht stond wel aan, bedenk ik me nu, dan was dat het dus!
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » wo 24 okt, 2007 19:52
taaffert schreef:Of je moet `m op petjes stand hebben staan (stadslicht met mistlampen).

-
MacGriffin
- Geregistreerd lid
Bericht
door MacGriffin » wo 24 okt, 2007 23:45
Hoi gj9000,
Ik gebruik m regelmatig in mn 9-5 Griffin. In mn vorige auto's dimde ik zoveel mogelijk, maar dan gaat de snelheidsmeter ook mee. Nu nie meer! Het is zo relaxt om nie afgeleid te worden door allerlei lichtjes. Zodra ik uitgekeken ben op brandstofverbruik, dan ga ik m full time gebruiken. Heb mn Griffin pas, en wil weleens weten hoe het zit met de verschillende rijstijlen en brandstofverbruik. Voorlopig 11/100km.
Edward
gj9000 schreef:Ben benieuwd wie van jullie de Nightpanel knop wel eens indrukt.... Gisterenavond heb ik tijdens een wat langere snelweg rit voor het eerst eens met de Nightpanel functie gespeeld en vond het eigenlijk best wel rustig zonder die kerstboom van lichtjes voor m'n neus.