onlangs gekocht:
-
brinky
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
vandaag opgehaald in de materialenzaak na directe online bestelling bij NL leverancier - na maandenlang steggelen en zoeken, een mislukte ebay aankoop die nooit is aangekomen
- tot een alfa delaer die ook universeel verkoopt via web, maar niet bijhoudt of de leverancier het nog wel kan leveren
... is het dan eindelijk zo ver..
de 5 3/4" ronde H4 koplampen zijn in huis.... [voor de niet ingewijden : om de 99 van Amerikaans uiterlijk te voorzien]

nu nog even een avondje stoeien om de lampen in de bucket bevestigd te krijgen zonder bijbehorende ringen..
de 5 3/4" ronde H4 koplampen zijn in huis.... [voor de niet ingewijden : om de 99 van Amerikaans uiterlijk te voorzien]

nu nog even een avondje stoeien om de lampen in de bucket bevestigd te krijgen zonder bijbehorende ringen..
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
cpulles
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Maarten C
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
De verkoper is eigenlijk schipper. Hij heeft een groen en een rood/oranje lampje monteerd om stuurboord en bakboord aan te geven.Maarten C schreef:Ik wil niet lullig doen, maar waarom is de plaats van het oranje lampje verschillend ?????
Maarten
Oftewel.... geen flauw idee, over een paar weken weet ik meer, nadat de postbode langs is geweest. Ik ga er van uit dat Jelger gelijk heeft.