Onderweg naar de Kroatische kust.
Overnachting in Zabok, hotel Gjalski

Had je natuurlijk ook kunnen merken toen je ermee ging proefrijdenJungleman schreef: ↑vr 06 aug, 2021 22:41Om toch nog even netjes te reageren: absolute breekpunt was het kwalitatief uiterst teleurstellende interieur en de versnellingsbak van de 9-3. En dan heb je weinig aan 150 paarden en 45 hertjes. De E91 is 2 jaar ouder maar er rammelt gewoon niks. De ideaalste combinatie zou zijn: motorisch een 9-3, qua interieurkwaliteit een BMW.

ik heb geen verstand van Opels, dus weet ik ook niet hoe een 9-3 schakelt. IK vond het geen wonder van vernuft, in elk geval.Flowe Kitttt99 schreef: ↑vr 20 aug, 2021 1:20Had je natuurlijk ook kunnen merken toen je ermee ging proefrijden![]()

. Helaas niet gelukt. De hond kon er echt niet meer bij. Dus gelukkig hebben ze de hond na gebracht. 

Meer is in dit geval beter, AlexRambo schreef: ↑di 31 aug, 2021 15:29Ik zag dit onderwerp langs komen en ik dacht wellicht vinden jullie een aantal foto's van mijn vakantie combinatie in zweden ook leuk om te zien. Hierbij dus wat foto's. Heb er nog een aantal van mijn auto in het prachtige zweden als mensen daar geïnteresseerd in zijn. Ik hoor het graag.
mvg,
Alex