Auto gepoetst

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Caspar

Bericht door Caspar » do 10 jan, 2008 17:26

bram schreef:wat een schitterende auto EJ. Vooral met die 18" Hirsch velgen. Helemaal af zo!!

Wat voor een remmerij heb jij aan de voorkant zitten?

Grt,
Bram

helemaal mee eens..wat een ontzettend strakke wagen

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » do 10 jan, 2008 18:17

bram schreef:wat een schitterende auto EJ. Vooral met die 18" Hirsch velgen. Helemaal af zo!!

Wat voor een remmerij heb jij aan de voorkant zitten?

Grt,
Bram
Dank jullie voor het compliment, moet zeggen dat sinds ik de Hirsch velgen eronder heb (net dus) dat ik veel reacties krijg, van wat voor een merk tot is die nieuw, goh ik heb deze saab nog nooit gezien(!!!!!!)

Ik heb Aero klauwen en Viggen schijven en Redstuff blokken voor en achter

EJ

Joyce
Geregistreerd lid

Bericht door Joyce » vr 25 jul, 2008 22:10

Ook wij hebben onze auto laten poetsen door Coen.
Volgens mij de eerste cabrio van het forum die door Coen onder handen is genomen, en ook nog eens de eerste rode saab van het forum.
Hij is echt super mooi rood geworden! De kap is eerst door Coen goed schoon gemaakt, want zoals veel oude kappen had ook die van onze cabrio flink wat groene randen. Ik had zelf al een poging gedaan om met groene zeep het schoon te schrobben, maar dit had maar gedeeltelijk geholpen. Nu Coen het dak onderhanden heeft genomen lijkt het wel een nieuw dak!
Toen wij 's avonds weer naar huis reden, regende het. En je zag de druppels van de motorkap rollen, een heerlijk gezicht :lol:
Coen, heel erg bedankt voor het schoonmaken, kleien, poetsen en impregneren! Het is het geld dubbel en dwars waard. We genieten nu nog meer van onze cabrio.

En hierbij natuurlijk wat foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vooral de achterklep was erg dof:
Afbeelding
Afbeelding

Tijdens en na het poetsen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

En ook de velgen mogen er weer wezen! Coen vertelde dat ze nu ook veel makkelijker schoon te maken zijn. Heel fijn, want velgen schoonmaken is niet mijn favoriete bezigheid :)
Afbeelding

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 26 jul, 2008 0:30

Heee, Cherry Red. Mooi kleurtje.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe mooi de kleur nu blijft. Bij mijn cherry red 900 wordt het toch weer snel dof - al is de mijne niet maginaal professioneel gedetailed.

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » za 26 jul, 2008 9:34

Kleinigheidje. Dit is Cherry Red. Ietsje donkerder.
Afbeelding

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 26 jul, 2008 11:04

Die 99 is idd cherry red 1. De 900 is volgens mij cherry red 2. Of is het talladega? Soms is het op foto's lastig te zien.

PS: Grappig dat je nou net die foto pikt. Ik heb de JL-86-LV.

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » za 26 jul, 2008 11:14

brinky schreef:Die 99 is idd cherry red 1. De 900 is volgens mij cherry red 2. Of is het talladega? Soms is het op foto's lastig te zien.

PS: Grappig dat je nou net die foto pikt. Ik heb de JL-86-LV.
Ik wist niet dat er 2 cherry reds waren.
Dit is mijn oude 99 , die niet meer onder ons is :(

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » za 26 jul, 2008 11:29

maar wel een zeer mooie wagen, shearwater !!

Die cabrio is erg nice geworden ! moet de mijne ook nog eens doen Coen laten doen ... zien er allemaal stuk voor stuk geweldig uit ! 8)

Per Eklund fan
Geregistreerd lid

Bericht door Per Eklund fan » za 26 jul, 2008 11:46

Idd mooi geworden die cabrio! Ik zie dat je zelfs alles hebt afgeplakt! :shock: Erg grondig gepoetst dus! :thumbup:

Ik heb mijn 9-3 ook weer eens gepoetst en op de foto gezet. Ik vond de foto best geslaagd...
Afbeelding
Afbeelding

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » za 26 jul, 2008 12:07

DaVinz schreef:maar wel een zeer mooie wagen, shearwater !!

Die cabrio is erg nice geworden ! moet de mijne ook nog eens doen Coen laten doen ... zien er allemaal stuk voor stuk geweldig uit ! 8)
Toen ik pas op het Forum zat reed hij nog in de buurt van Arnhem en nog even met het idee gespeeld om hem terug te kopen. Even daarna wastie uit de boeken van de RWD verdwenen. Het was een erg mooie uitvoering, veel plezier van gehad, altijd nog een beetje spijt van de verkoop destijds.

Maar idd de gepoetste autos zijn erg mooi geworden. Ik moet ook maar eens aan de gang met dat super-spul.

patje007
Geregistreerd lid

Bericht door patje007 » za 26 jul, 2008 13:34

de mijne na een swissvax-behandeling 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Coenwagner
Geregistreerd lid

Bericht door Coenwagner » ma 04 aug, 2008 21:48

Afgelopen donderdag de SAAB 9000 Aero van Bram gedaan!

Zie hier de foto's en een filmpje!

Wat een mooie en SUPER snelle auto hebje Bram :bluethumb:

Ding ligt nu ENG strak op de weg met die dikke Stabi's
:shock: :shock: :shock:

Enne nu niet meer je auto wassen met Dreft heh :shock:

Foto's

Afbeelding

Afbeelding

50/50 Shot. Links niet behandeld. Rechts behandeld maar nog niet helemaal af!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Filmpje waterafstotendheid :lol:

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/K6GAPl-7Z-8"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/K6GAPl-7Z-8" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » ma 04 aug, 2008 22:14

Nou, nou dat ziet er weer schitterend uit Coen.

Bram rijdt weer rond als een aap met.......... :wink:

Deep Impact
Geregistreerd lid

Bericht door Deep Impact » ma 04 aug, 2008 22:23

Dat filmpje over de waterafstotendheid :shock: dat ziet er echt goed uit :D

Maar ik vraag me na het zien van alle foto's e.d. af wat zo'n poetsbehandeling kost.

Misschien kan je dat even laten weten Coen.

Bedankt :wink:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » di 05 aug, 2008 8:34

Coen,

Bedankt voor het plaatsen van de foto's. Ben heel erg tevreden over het resultaat. De auto ziet er weer als nieuw uit!! :lol:

De tijd en moeite die Coen erin stopt is werkelijk onvoorstelbaar! De auto knapt zoveel op na zo'n poetsbeurt. Ik ben erg zuinig op mijn 9000 en zorg altijd dat hij er schoon bij staat.... nou het kan dus nog vele malen schoner heeft Coen bewezen.

Alleen de terugreis was wat minder.... vliegen ontwijken blijkt toch wel lastig te zijn. :lol:

Coen nogmaals mijn dank.

grt
Bram

Plaats reactie